خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

بهترین بازیكن آینده جهان از نظر لیونل مسی

بهترین بازیكن آینده جهان از نظر لیونل مسی
به گزارش سخن، ستاره تیم بارسلونا درباره بهترین خاطره خود از لیگ قهرمانان گفت: فینال سال 2009 برابر منچستر‌یونایتد بهترین خاطره من از لیگ قهرمانان است. در آن فینال همه چیز عالی پیش رفت. به خوبی کنترل بازی را در اختیار گرفتیم و توانستیم پیروزی ارزشمندی بدست اوریم و به عنوان قهرمانی برسیم.

بازیکن آرژانتینی در مورد نقش خود در پاسهای گل بارسلونا گفت: وقتی مهاجم هدف در ترکیب باشد شانس دادن پاس گل بیشتر می شود. من درون زمین آزادی عمل دارم و می توانم با خیال راحت بازی کنم. سالهای قبل هم پاس گل می دادم اما هیچ چیز عجیبی نیست.

مسی در مورد آشنایی خود با قطر اظهار داشت: فرصت سفر به آنجا را داشته ام. البته سفرم خیلی کوتاه بود و نتوانستم به اندازه کافی با این کشور آشنا شوم.

بازیکن آرژانتینی در مورد رونالدو گفت: همان طور که بارها گفته ام با رونالدو رقابت نمی کنم و هیچ رقابتی با او ندارم. تلاش خودم را انجام می دهم که بتوانم تیمم را به افتخار برسانم. برای من رقابت با هیچ کس جالب نیست. جوایز فردی کم اهمیت ترین جوایز برای من هستند. به دنبال ثبت شدن در تاریخ نیستم. نمی دانم در آینده کجای فوتبال جهان قرار می گیرم. تنها تلاش من روی موفقیت‌های تیمی است نه موفقیت‌های فردی.

او در مورد احساس حالت تهوع های خودش در جریان بازیها بیان کرد: هیچ مشکل خاصی نیست.

مسی در مورد تیم ملی آرژآنتین گفت : مثل همه سالها خیلی سال عادی داشتم. هر زمان که لازم باشد در تیم ملی حاضر می شوم. لوئیز انریکه نگفت که به تیم ملی نمی روم. همیشه تلاش کردم تا بهترین بازی هایم را با پیراهن تیم ملی آرژانتین انجام دهم. اکنون نیز مشکلی برای حضور در تیم ملی آرژآنتین ندارم.

ستاره بارسلونا در پایان با تمجید از نیمار گفت: نمی دانم چه زمانی به توپ طلا می رسد ولی به نظرم شرایط و کیفیت لازم برای رسیدن به عنوان را دارد و روزی به این افتخار دست خواهد یافت. من و نیمار نسبت به سال گذشته در زمین به یکدیگر نزدیک تر شده ایم. او بازیکن بسیار خوبی است و افتخاری است که بتوانم در کنار او بازی کنم. رابطه خوبی با نیمار دارم، بازیکن بی نظیری است. درون و بیرون زمین با یکدیگر در تعامل هستیم.

برچسب‌ها: مسی بارسلونا نیمار آرژانتین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

37 22

1,823 مسی در ایران1393/07/11

اسپارتاکوس اصل: مسی نباشه دیگه بازی بارسارونمی بینم.

17 آبان (15:09)


پرسپولیس1381رشت: منم موافقم يه موافق بزرگ

13 آبان (13:12)


اشکان رحمتی: منم موافقم

21 مهر (12:24)


20 مهر (23:22)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi