خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,049

وایوز: فدراسیون فوتبال آرژانتین، رسماً از باشگاه عذرخواهی کرد

وایوز: فدراسیون فوتبال آرژانتین، رسماً از باشگاه عذرخواهی کرد
سخنگوی باشگاه بارسلونا از عذرخواهی فدراسیون فوتبال آرژانتین، شایعات در مورد سوارز و همچنین موضع باشگاه در مورد بازگشایی پرونده قضایی نیمار، سخن گفت.
جوزپ وایوز، سخنگوی باشگاه بارسلونا، اظهار داشت که فدراسیون فوتبال آرژانتین بابت سخنان سرمربی تیم ملی این کشور در مورد مصدومیت لیونل مسی، عذرخواهی کرده است.

بائوزا روز پنجشنبه در مصاحبه ای باشگاه بارسلونا را به بی ملاحظه بودن در مورد مصدومیت مسی و بازی دادن او در تمامی بازی ها با وجود عدم آمادگی بدنی کامل، متهم کرده بود. اگرچه او روز بعد در مصاحبه ای دیگر اظهار داشت که تنها هدفش رسیدن به توافقی بین تیم ملی آرژانتین و باشگاه بارسلونا به منظور فراهم کردن بهترین وضعیت برای لیونل مسی بوده است و نمی خواهد «بر سر لیونل مسی با بارسلونا» بجنگد.

وایوز در این مورد گفت: «فدراسیون فوتبال آرژانتین با ما تماس گرفت و عذرخواهی خود را بابت صحبت های بائوزا اظهار داشت. آن ها گفتند که بائوزا قصد بدی از این حرف ها نداشته است. هم باشگاه بارسلونا و هم فدراسیون فوتبال آرژانتین تمایل دارند تا با همکاری کاری کنند که لیونل مسی هر چه زودتر به شرایط بازی برسد، زیرا همانطور که انریکه گفته است، مسی یک سفیر برای فوتبال محسوب می شود».

وایوز: «توافقی بر سر بازی نکردن سوارز در اروگوئه نداشته ایم!»

وایوز همچنین در ارتباط با شایعاتی که اخیراً مطبوعات اروگوئه در مورد توافق باشگاه و فدراسیون فوتبال اروگوئه مبنی بر بازی نکردن سوارز در یکی از بازی های ملی پیش رو، اظهار داشت: «این شایعات کاملاً بی اساس هستند. هیچ توافقی در مورد سوارز وجود نداشته است. اگر سرمربی تیم ملی اروگوئه او را فرا بخواند و او نیز از آمادگی برای حضور برخوردار باشد، همانند همیشه بازی خواهد کرد».

موضع بارسا در مورد پرونده نیمار

باشگاه بارسلونا مخالفت خود را با بازگشایی پرونده قضایی نیمار توسط دادگاه عالی، که به ادامه اتهام علیه نیمار سنیور، نیمار جونیور، ساندرو راسل باشگاه سانتوس و باشگاه بارسلونا رأی داده است، اظهار داشت.

قاضی پرونده که پیش از این رأی به مختومه شدن این پرونده داده بود، حالا می خواهد پرونده از نو به جریان بیفتد و دادگاه برگزار شود. باشگاه بارسلونا در تمامی مراحل تحقیقات این پرونده، همواره بی گناه شناخته شده است.

برچسب‌ها: مسی نیمار بارسلونا آرژانتین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

472 Oldwolf1395/07/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi