خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

انریکه: اگر رونالدو جردن است، مسی هم چمبرلین است

انریکه: اگر رونالدو جردن است، مسی هم چمبرلین است
سرمربی بارسلونا با تشبیه مسی و رونالدو به دو ستاره بسکتبال آنها را با هم مقایسه کرد.

لوئیس انریکه تأیید کرد که در پایان بازی شب گذشته مقابل گرانادا وسوسه شد تا مسی را تعویض کند اما منصرف شد. وی اظهار داشت: تماشای بازی مسی بسیار لذتبخش است. اجازه دادم او ۹۰ دقیقه کامل در زمین باشد. مسی جادو شده است و از بازی لذت می‌برد. فکر می‌کنم اگر همه گل‌هایی که همه ما در زمین زده‌ایم را جمع کنید، به نزدیکی ۴۰۰ هم نمی‌رسیم. فقط باید از تماشای بازی مسی و بخشندگی وی لذت ببرید.

وی ادامه داد: اگر رونالدو مایکل جردن است، مسی هم ویلت چمبرلین است که در یکی از بازی‌های NBA صد امتیاز به دست آورد. من طرفدار مسی هستم. ژاوی هم در سطح بسیار بالایی بازی می‌کند و من خوشحالم که او را در تیمم دارم.

سرمربی بارسلونا خاطرنشان کرد: شاگردان من به صورت تأثیر گذار و قابل اتکایی بازی می‌کنند، بدون اینکه توجه کنند چه کسی مقابلشان بازی می‌کند. مونیر و ساندرو بازیکنان ذخیره ما هستند که واقعا می‌دانند چگونه به تیم اصلی کمک کنند. امسال سال تلاش و عبور آنها از این مرحله است.

وی اضافه کرد: برنابئو نه برایم جالب است و نه مرا نگران می‌کند. حتی تاریخ ال‌کلاسیکو را هم نمی‌دانم. بازی با PSG و سپس رایووایکانو نظرم را جلب کرده است. هنوز ترکیب اصلی برای بازی با پاری‌سن‌ژرمن را انتخاب نکرده‌ام. یک کمد پر از کت دارم و می‌توانم هر کدام را که دلم می‌خواهد انتخاب کنم.

برچسب‌ها: لوئیس انریکه کریستیانو رونالدو لیونل مسی رئال مادرید بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

34 18

1,094 Armanem1393/07/06

پرسپولیس.نوین: مسی عالی ترینه

26 دی (20:55)


بارسا ی مسی: مسی بهترینه شکی نیست

18 دی (18:56)


نینجا های پارس: حالا افتادن به جون هم

17 دی (23:13)


لاوبارسا: ما 4 سال پش سرهم توپ طلارو گرفتیم بزار رونالدو بعد 300سال سومیشو بگیره مهم سال دیگس کریس جون که باید توپ طلا مسی رو دسمال بکشی خ

17 دی (21:28)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi