خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

فالکائو: منچستریونایتد بزرگترین باشگاه جهان است

فالکائو: منچستریونایتد بزرگترین باشگاه جهان است
این مهاجم کلمبیایی که به تازگی با قراردادی قرضی به منچستریونایتد منتقل شده ،امیدوار است با درخشش در این تیم کابوس مصدومیت خود را فراموش کند.
به گزارش "مستر90"، فالکائو در اولدترافورد پیراهن شماره 9 را به تن خواهد داشت. قرارداد این بازیکن ساعاتی پیش از اتمام مهلت نقل و انتقالات تابستانی نهایی شد. منچستریونایتد در آخر فصل می‌تواند این بازیکن را بصورت قطعی خریداری کند. گفتنی است آخرین بازیکنی که در منچستریونایتد شماره ی 9 می‌پوشید دیمیتار برباتوف در سال 2012 بود که در موناکو همبازی فالکائو بوده است. فالکائو در سراسر عمر ورزشی خود پیراهن شماره ی 9 را به تن کرده است و اکنون باید برای جای داشتن در ترکیب این تیم با مهاجامان دیگر یعنی فان‌پرسی و وین رونی رقابت کند.

فالکائو درباره ی این انتقال میگوید: منچستریونایتد بزرگ ترین باشگاه جهان است و می‌خواهد دوباره به همان جایگاه سابق خود برگردد. من خیلی خوشحالم که به این تیم پیوسته ام و منتظر کار کردن با لوییس فان خال برای موفقیت تیم در دوره ای بسیار مهم از تاریخ منچستریونایتد هستم .

برچسب‌ها: منچستر یونایتد رادامل فالکائو فالکائو نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

60 4

645 انفور1393/06/11

بانه موزیک: زنده باد

11 شهریور (14:50)


11 شهریور (11:36)


11 شهریور (11:26)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi