خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

ناکامی منچستر در جذب پریشیچ سبب تلاش جذب برناردسکی است.

ناکامی منچستر در جذب پریشیچ سبب تلاش جذب برناردسکی است.
منچستر یونایتد به دنبال خرید بازیکن فیورنتینا است.
طرفداری- منچستر یونایتد اگر موفق نشود ایوان پریشیچ را با قیمتی کمتر از 55 میلیون یورو خریداری کند، به سراغ خرید استعداد جوان فیورنتینا، فدریکو برناردسکی خواهد رفت.

به گزارش Mediaset Premium، ژوزه مورینیو به جذب ایوان پریشیچ علاقه مند است. اما اینتر حاضر نیست با مبلغی کمتر از 55 میلیون یورو او را به فروش برساند. منچستر یونایتد در صورت ناکامی در جذب پریشیچ، به سراغ پلن بی و خرید برناردسکی خواهد رفت. بازیکن تیم زیر 21 ساله های ایتالیا از تمدید قرارداد خود با فیورنتینا امتناع کرد. قرارداد او ژوئن 2018 به پایان می رسد و فیورنتینا برای فروش او تقاضای 55 میلیون یورو کرده است.

یوونتوس هم به خرید برناردسکی علاقه مند است و برای خرید او مبلغ 40 میلیون یورو به علاوه پاداش پیشنهاد داده است. با این وجود، چلسی هم یکی از علاقه مندان به خرید این بازیکن است و فیورنتینا بیشتر مایل است تا بازیکن خود را به یک باشگاه خارجی بفروشد. برناردسکی در 42 بازی فصل گذشته برای تیمش به میدان رفت و 14 گل به ثمر رساند و 5 پاس گل هم داد.

برچسب‌ها: منچستر یونایتد پریشیچ فیورنتینا نقل و انتقالات برناردسکی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

242 .p.s.g1396/04/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi