خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,379

محصص: پس از حضور کی‌روش فوتبال ایران صاحب سبک شد

محصص: پس از حضور کی‌روش فوتبال ایران صاحب سبک شد
سرپرست کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: تاثیر حضور کی‌روش در فوتبال ایران مثبت بوده و ما صاحب سبک شدیم و امروز می‌توانیم با تمام تیم‌های دنیا بازی کنیم که تا قبل از حضور کی‌روش این موارد وجود نداشت.مرتضی محصص در خصوص تاریخ بازگشت کی‌روش گفت: تا جایی که من می‌دانم او هفته آینده به ایران بازخواهد گشت البته تاریخ دقیق بازگشت کی‌روش مشخص نیست. ان‌شاءالله پس از بازگشت او جلسه‌ای را با حضور او در کمیته فنی برگزار خواهیم کرد اما در مورد جزئیات این جلسه باید پس از برگراری آن صحبت کنیم و نمی‌توان از حالا در خصوص جزئیات این جلسه پیش‌بینی کرد.

وی ادامه داد: البته قرار است در خصوص عملکرد کی‌روش در جام ملت‌ها و برنامه‌های کادر فنی برای آینده نیز صحبت‌های لازم به میان آید که اولین برنامه بازی با سوئد و احتمالا با شیلی در عید نوروز خواهد بود. با این حال باید ابتدا صبر کنیم کی‌روش به ایران برگردد و سپس در این مورد صحبت کنیم.

محصص در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است کی‌روش به ایران بازگردد یا خیر، تصریح کرد: بله به طور حتم او بازخواهد گشت چون قرارداد دارد و باید به ایران برگردد.

وی ضمن مفید دانستن دیدار با سوئد در این خصوص گفت: این بازی از این نظر مهم است که پس از این بازی می‌توانیم دیدارهای تدارکاتی‌مان رادر آن سطح ادامه دهیم و در مجموع سطح دیدارهای تدارکاتی‌مان را چند درجه بالاتر ببریم و با تپم‌های خوب آفریقای جنوبی و اروپا بازی کنیم. البته سوئد از تیم‌های قدرتمند اروپا نیست اما از تیم‌های خوب این قاره به شمار می‌رود و بازیکنان خوبی هم دارد. بنابراین بازی فروردین ما برای تیم ملی بسیار مفید و مهم است.

سرپرست کمیته فنی در پاسخ به این سؤال که آیا این کمیته با ادامه حضور کی‌روش در ایران موافق است یا نه،‌گفت:‌ ما هم موافق هستیم چرا که صرف‌نظر از نتایجی که به دست آمد باید ببینیم کی‌روش چه تاثیری روی فوتبال ما گذاشته است. این تاثیر مثبت بوده و ما صاحب سبک شدیم و امروز می‌توانیم با تمام تیم‌های دنیا بازی کنیم که تا قبل از حضور کی‌روش این موارد وجود نداشت. ضمن اینکه بازیکنان از انگیزه بالایی برای همراهی تیم ملی برخوردار هستند. بنابراین ما از ادامه حضور کی‌روش موافقیم اما باید جلسه بگذاریم و نتایج آن را اعلام کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که کی‌روش قبل از رفتن اعلام کرده بود تحقق آرزوهای هواداران ایران غیرممکن است،‌گفت: اجازه دهید این اظهار نظر کی‌روش بوده و ایرادی هم ندارد چرا که انتظارات از تیم ملی بالا رفته است. امروز مردم توقع کسب نتیجه در کنار بازی قابل قبول را دارند ضمن اینکه همین مردم با حضور کی‌روش موافق هستند. آنها دیگر خیلی خوب می‌توانند بازی‌ها را آنالیز کنند و فوتبال را به خوبی می‌فهمند. صحبت کی‌روش هم درست بوده اما در مورد سؤالتان اجازه دهید ابتدا او برگردد و سپس در مورد او صحبت کنیم.

محصص در مورد رفتارهای غیرعادی کی‌روش در جام ملت‌های آسیا در قبال مسائل داوری و .. گفت: کی‌روش از جمله مربیان بزرگ دنیاست و این دسته مربیان همواره در طول برگزاری رقابت‌های مختلف و تحت شرایط ممکن است تصیماتی را بگیرند. من هم نمی‌خواهم از درگیری او با داور طرفداری کنیم اما شاید آن برخوردها به خاطر علاقه‌ زیادی بود که به نتیجه گرفتن با تیم ملی ایران داشت و شاید به همین دلیل آن رفتارها را کرده است.

برچسب‌ها: محصص کی روش

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

108 10

720 ابتهاج1393/11/24

طوفان کاراییب: سلام کیانوش منافی رو میفروشم فقط قیافش رو ببینین حال کنین . در لیست فروشه

25 بهمن (20:45)


یوززززپلنگان: برزو همت . برومند ساعی دو هافبک جوون در لیست فروش

25 بهمن (20:26)


ام ام ام اف سی: بدم نگفته

25 بهمن (19:04)


چیزشده: تیم با امکانات کم رفت جام جهانی هیچ بازی با عراق 10نفر به11نفر +1 داور بین السیاره ای

25 بهمن (17:41)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi