خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرتغال
اتحاد پرتغال
7
15,590

نفس های آخر کی روش !

نفس های آخر کی روش !
دو شکست متوالی تیم ملی فوتبال کلمبیا مقابل تیم‌های اروگوئه (شکست ۳ بر صفر) و اکوادور (باخت ۶ بر یک) در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در منطقه آمریکای جنوبی، جایگاه کارلوس کی‌روش را روی نیمکت سرمربیگری این تیم متزلزل کرده و حتی برخی رسانه‌های معتبر کلمبیا و پرتغال خبر می‌دهند که این سرمربی پرتغالی در آستانه اخراج از سمت سرمربیگری تیم ملی کلمبیاست.

سایت روزنامه کلمبیایی «ال‌تی‌یمپو» خبر داد، جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی کلمبیا قطعی است و این اتفاق در ساعات پیش رو رخ خواهد داد. بر اساس این گزارش، تصمیم برای کنار گذاشتن کارلوس کی‌روش از سمت سرمربیگری کلمبیا گرفته شده و دوره این مربی پرتغالی در این تیم پس از نتایج ضعیف اخیر کلمبیا، رو به پایان است.

فدراسیون فوتبال کلمبیا هنوز چیزی در این باره اعلام نکرده است، اما شواهد نشان می‌دهد که حتی توافق با کی‌روش برای پایان دادن به همکاری با یکدیگر حاصل شده و تنها توافق بر سر جزئیات چگونگی قطع این همکاری باقی مانده است.

بر اساس گزارش روزنامه «رکورد» پرتغال که به کی‌روش خیلی نزدیک است، جدایی او از تیم ملی فوتبال پرتغال قریب‌الوقوع است و فدراسیون فوتبال کلمبیا بابت فسخ قرارداد این سرمربی پرتغالی باید غرامت دو میلیون دلاری را که در قرارداد طرفین وجود دارد، بپردازد، اما طرفین در حال مذاکره با یکدیگر بر سر چگونگی پرداخت این رقم هستند.

برچسب‌ها: کی روش کلمبیا پرتغال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

145 Bʀᴏᴋᴇ ᴏғғ1399/08/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi