خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,178

مایلــی‌کهن جانشین درخشان!

مایلــی‌کهن جانشین درخشان!
یک باخت دیگر برای حمید درخشان و پرسپولیس. این باخت احتمالاً اتفاقی را رقم می‌زند که از مدت‌ها پیش، زمزمه‌‌اش شنیده می‌شد‌؛ برکناری حمید درخشان اما چه کسی قرار است روی نیمکت سرخ‌ها بنشیند؟
ظاهراً سرانجام نيمكت پرسپوليس به محمد مايلي‌كهن خواهد رسيد. سال‌‌هاست كه او گلايه مي‌كند‌؛ «چرا هركسي سرمربي پرسپوليس شد ولي من نه؟» ظاهراً سرانجام اين گلايه‌ها به بار مي‌نشيند و نيمكت قرمزها، در اين روزهاي سخت به محمد مايلي‌كهن مي‌رسد. مدير فني تيم‌ملي اميد رابطه بسيار نزديكي با علي‌اكبر طاهري مديرعامل اين روزهاي پرسپوليس دارد. از ميزان صميميت وزير ورزش با مايلي‌كهن هم كه همه باخبرند.

حضور اخير او در تمرين پرسپوليس هم چندان بي‌دليل نبود. او حتي رو به حميد درخشان گفت: «چرا جوان‌ها را بازي نمي‌دهي؟ چند بازيكن خيلي خوب و باانگيزه داري، اين‌ها را بازي بده...» نقشه‌اي كه او براي پرسپوليس در سر دارد. در اين شرايط آيا براي مديران و مالكان پرسپوليس، گزينه‌اي بهتر از مايلي‌كهن ديده مي‌شود؟ او علاقه زيادي به كار با جوان‌ها دارد و سرمربي هزينه‌زايي هم نيست.

براي گرفتن پرسپوليس هم هيچ شرط و شروطي ندارد و به قول خودش هميشه حاضر است به پرسپوليس خدمت كند. شايعه حضور مايلي‌كهن ديروز جدي‌تر از هر زمان ديگري شنيده شد و اگر در روزهاي آينده مايلي هميشه معترض، در درفشي‌فر آفتابي شد، زياد تعجب نكنيد.

امروز تكليف روشن مي‌شود مايلي‌كهن، گزينه اول پرسپوليس
خداحافظ درخشان؟!
ديشب شايعه شده بود محمد مايلي‌كهن امروز به جاي حميد درخشان سرمربي پرسپوليس مي‌شود اما طاهري كه فعلاً‌ حكم سرپرست پرسپوليس را دارد، در گفت‌وگو با خبرورزشي خبر مذاكره‌اش با مايلي‌كهن را تكذيب كرد... طاهري گفت:‌ موضع ما تا قبل از بازي با ملوان حمايت از درخشان بود و اجازه بدهيد فضاي احساسي فعلي آرام شود و عصبانيت‌ها فروكش كند تا درست تصميم بگيريم. طاهري حرفي از بركناري درخشان نزد اما منابع آگاه مي‌گويند شمارش معكوس براي خداحافظي با درخشان آغاز شده و اين مربي يا امروز كنار مي‌رود يا بازي هفته بيستم پرسپوليس بازي آخرش است. همچنين گفته مي‌شود محمد مايلي‌كهن با وجود تكذيب طاهري،گزينه اول سرمربيگري پرسپوليس است.

برچسب‌ها: حمید درخشان محمد مایلی کهن پرسپولیس تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

51 17

1,756 هت ریگ1393/11/18

پارسا30: بابا خواهشا بی خیال هرکسی بیاد پرسپولیس هیچ تغییری نمیکنه بجزعلی دایی خواهشا علی دایی بیارید که خودش تیم جمع کرده

19 بهمن (09:06)


زورآبادی ها: هرکی از راه رسید پرسپولیسو مورد عنیات قرار داد از علی دایی تا استیلیو بقیه خارجیا یه بارم بزارید مایلی کهن بیاد ببینیم چه میکنه

18 بهمن (22:15)


پرسپولیس620: درخشان و مایلی کهن =صقود دایی = قهرمانی

18 بهمن (20:33)


ستارگان سرخ.: هر کی آراز شیرازی 478,522 بخره اونوقت دروازبان 22 ساله قدرت 370 پدرام پروین 362,817 میدم

18 بهمن (20:06)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi