خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,188

چون پارتی ندارم بدون تیم مانده ام درخشان: ما هم بلدیم از باش

چون پارتی ندارم بدون تیم مانده ام درخشان: ما هم بلدیم از باش
حمید درخشان بعد از برکناری از پرسپولیس هنوز موفق نشده مبلغ قراردادش را از این تیم دریافت کند.
حمید درخشان در گفتگو با "مستر90"، درباره طلبش از باشگاه پرسپولیس گفت: فعلا که امروز و فردا می کنند و چیزی در باشگاه مشخص نیست. دوستان بهتر است همانطور که اصول و قوانین را برای مربیان خارجی رعایت می کنند برای مربیان داخلی هم در نظر بگیرند.
وی که به نظر می رسد از بدقولی مسوولان پرسپولیس ناراحت است ادامه داد: من می گویم مربیان خارجی حق دارند حق و حقوق خود را بخواهند و منکر این قضیه نمی شوم اما مشکل اینجاست که آقایان فکر می کنند داخلی ها تهدید و شکایت و ... را بلد نیستند و باید بدانند که اگر ما حرفی نمی زنیم به این دلیل است که از جنس این تیم هستیم و حجب و حیا باعث می شود حرفی در این باره نزنیم. فعلا منتظریم تکلیف باشگاه و اسپانسر این تیم مشخص شود و بعد درباره آن تصمیم بگیریم.
سرمربی سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چک قراردادش را هدایتی صادر کرده و در این صورت مگر او نباید قراردادش را پرداخت کند نیز گفت: چک متعلق به آقای هدایتی است اما ایشان گردن نمی گیرد و در صفحه شخصی اش هم پول قراردادم را ذکر کرده و اعلام کرده آن را پرداخت کرده است. ایشان می گوید پول را به باشگاه پرداخت کرده ام و نمی دانم آنها در چه زمینه ای هزینه کرده اند. به هرحال من از باشگاه طلبکارم و منتظرم ببینم شرایط به چه گونه خواهد شد.
درخشان در ادامه با ابراز نگرانی از شرایط پرسپولیس گفت: پرسپولیس زمان را از دست می دهد و اگر اینطور پیش برود فصل بعد شرایط این تیم از این بدتر خواهد شد. مسوولان باید در شرایط فعلی به این تیم رسیدگی کنند تا بتواند در فصل بعد انتظارات را برآورده کند و باید خیلی زود کارش را شروع کند.
وی درپایان گفت: در شرایط فعلی مهم این است که تیمی خوب برای فصل بسته شود و زمان را از دست ندهند. اگر شرایط اینطور پیش برود مطمئنا فصل بدتری در انتظار پرسپولیس خواهد بود.

برچسب‌ها: حمید درخشان پرسپولیس تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

370 گل ناز نازی1394/03/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi