خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,726

قلعه نويي: عده‌اي دوست دارند مربيان ايراني را بزنند

قلعه نويي: عده‌اي دوست دارند مربيان ايراني را بزنند
با وجود اينکه کميته اخلاق به قلعه‌نوعي توصيه کرده عليه کي‌روش مصاحبه نکند اما سرمربي استقلال اعتقاد دارد که حرف حق را بايد زد. او ديروز در گفت‌وگويي تفصيلي با 90 مسايل جديدي را مطرح کرد که بخشي از آنها نزد ما به امانت مي‌ماند. مصاحبه سرمربي استقلال را بخوانيد:
90: آقاي قلعه‌نوعي! فکر مي‌کنيد تيم‌تان شرايطي که خودتان دوست داريد را به دست آورده يا هنوز کار دارد؟
ما در نيم فصل دوم آرامش روحي را پيدا کرديم. اين آرامش در نيم‌فصل اول نبود و با آمدن عنايتي، طالب‌لو و حتي ميلاد نوري و چند نفر ديگر بهتر شديم اما هنوز جا براي بهتر شدن از لحاظ فني داريم. در بازي با سپاهان فوتبال خوبي را به نمايش گذاشتيم و خدا کمک کرد به پيروزي هم رسيديم.
90: يک مقدار هم روي پنالتي‌هاي‌ گرفته نشده معترض بوديد؟
من اعتقاد دارم که دو پنالتي ما گرفته نشد. من تعجب مي‌کنم چرا آقاي جهانبازي نزديک صحنه بود پنالتي‌ها را نديد. حتي شنيدم چند کارشناس نظر داده‌اند که هر دو خطا پنالتي بوده است. اميدوارم برنامه‌هاي تلويزيوني اين صحنه‌ها را درست آناليز کنند.
90: تيم مقابل هم نسبت به اين داوري اعتراض کرده؟
شايد هم آنها دلايلي دارند که اين حرف‌ها را مي‌زنند. آنها نيز حق دارند معترض باشند ولي من اعتقاد دارم ما بيشتر از داوري متضرر شديم. باز هم کارشناسان مي‌توانند نظر دهند.
90: فکر مي‌کنيد اين همدلي که در تيم ايجاد شده تيم را به شرايطي که مي‌خواهيد برساند؟
در نيم فصل اول عده‌اي مي‌خواستند به تيم و شخص قلعه‌نوعي ضربه بزنند. آنها دنبال هدف‌شان بودند که نتوانستند به آن برسند. آنها به خاطر منافع خودشان اين کارها را مي کردند که خدا را شکر نيم فصل دوم اين چيزها از بين رفت و ما هم داريم کارمان را انجام مي‌دهيم. الان طالب‌لو جزو بزرگان تيم محسوب مي‌شود که در ديدار با سپاهان مي‌آيد و به کادر فني نکاتي را يادآوري مي‌کند. عنايتي نيز همينطور دارد به تيم روحيه مي‌دهد که متاسفانه ما نيم فصل اول آن را نداشتيم.
90: شما به خيلي از بازيکنان کمک کرده‌ايد. از جواد نکونام گرفته تا مجيدي، اکبرپور، فکري و خيلي نفرات ديگر. چرا هر بازيکني از تيم استقلال مي‌رود مصاحبه‌هاي عجيب و غريب مي‌کند، در حالي که مورينيو بازيکنان بزرگي را کنار گذاشت اما آنها هيچ حرفي بر عليه مربي نزدند؟
موقعي که پول‌هاي ميلياردي مي‌گرفتند و بازي هم مي‌کردند قلعه‌نوعي مرد بود، وقتي رفتند من آدم «بده» شدم. اگر واقعا من ايراد داشتم چرا با من کار کردند. اگر هم نداشتم چرا بعد از رفتن متوجه شدند. يا آنها دروغ مي‌گويند يا من از جنس فوتبال نيستم. من نمي‌دانم ايراد کار کجاست. آقايان براي آمدن به استقلال همه کار کردند. زنگ مي‌زنند، واسطه مي‌فرستادند. مي‌آمدند در خانه مي‌ايستادند. به اين و آن رو مي‌انداختند تا بيايند استقلال، وقتي آمدند و بازي هم کردند امير قلعه‌نوعي خيلي خوب بود حال که رفتند، بد شدم. به قول شما مربيگري سليقه‌اي است و شايد يک مربي يک سال يک بازيکن را بخواهد يک سال هم نخواهد با او کار کند. حال که نخواست کار کند بايد عليه‌اش مصاحبه کرد؟ متاسفانه اين فرهنگ غلط روزي اتفاق افتاد که تلويزيون مديرعامل را مقابل بازيکن قرار داد و من هم هشدار دادم کار درستي صورت نگرفته است. متاسفانه خيلي کارها را براي مردم توجيه مي‌کنند و فکر مي‌کنند مردم هم ساده هستند. شايد هم ديواري کوتاه‌تر از ديوار قلعه‌نوعي پيدا نکرده‌اند. به نظرم تلويزيون بايد جايگاه خود را حفظ کند و قداست‌ها را از بين نبرد.
90: چرا عليه مربيان خارجي حرف نمي‌زنند؟ فکر مي‌کنيد بازيکنان بزرگي مثل رائول، کاسياس و لمپارد حرفه‌اي هستند يا مورينيو مربي خاصي است که عليه‌اش حرف نمي‌زنند؟
فوتبال در آنجا تعريف شده است و بلايي که مورينيو سر کاسياس آورد اگر هر بازيکن ديگري بود خيلي حرف‌ها مي‌زد اما اين کار را نکرد چون مي‌دانست مربيگري سليقه‌اي است.
90: شما و چند مربي ديگر از تيم‌ملي انتقاد کرديد ولي کميته اخلاق به مربيان هشدار داده که نبايد اين کار را ادامه دهند اما به سرمربي تيم‌ملي اين تذکر داده نشده؟
من از ديدگاه خودم چيزي که لازم باشد را خواهم گفت. من چهارچوب خودم را مي‌دانم و يک بار گفتم براي قهرمان شدن در تورنمنت شانس هم لازم است . بازي آلمان و آرژانتين را مثال زدم و همين طور بازي ايران و امارات. حرف بدي هم نزدم که به کسي بر بخورد.
90: شما زماني که در جام ملت‌ها در ضربات پنالتي به کره باختيد هجمه سنگيني بر عليه شما شد و حتي در برنامه زنده منتقدان را جلو سرمربي قرار دادند ولي اين کار با کي‌روش صورت نگرفت. چرا اين اتفاق افتاد؟
جالب اينجاست در همين برنامه آقاي ذوالفقارنسب بعدا متوجه شد چه بلايي سرش آمده است. دکتر مصاحبه کرد و گفت فکر نمي‌کردم بخواهند اينگونه برنامه داشته باشند. من اعتقاد دارم برنامه بايد عدالت محور باشد. مردم ايران مردمان بزرگي هستند و نمي‌دانم چرا مي‌گويند مربيان ايران به خارج نمي‌توانند بروند و مربيگري کنند. به نظر من اگر همين آقاي فرکي در پرتغال به دنيا مي‌آمد شايد بالاتر از کي‌روش هم مي‌شد. مربيگري شرايط خاص خودش را دارد و نبايد مربيان ايراني را اينگونه کوچک کرد. همين روته مولر آلماني مگر در ايران کلاس نگذاشت و از مربيان ايراني تعريف نکرد؟ پس مربيان ايراني هم چيزهايي بلد هستند و نبايد ايراني‌ها را تخريب کنيم. به هر حال اين چيزها در فوتبال ايران عادي شده و عده‌اي دوست دارند مربيان ايراني را بزنند.
90: شايد قلعه‌نوعي از کسي تعريف نمي‌کند همه عليه‌اش حرف مي‌زنند. چرا مثل بعضي‌ها تعريف و تمجيد نمي‌کنيد تا هم از شما حمايت کنند؟
واقعا اينطور است و قلعه‌نوعي چون مثل بعضي‌ها از آقايان تعريف نمي‌کند هميشه مورد انتقاد قرار مي‌گيرد. واقعا اين هم يک اشکال است که بايد رفعش کنيم. (مي‌خندد!)

برچسب‌ها: استقلال تهران استقلال امیر قلعه نوعی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

35 4

279 جفره1393/11/17

آ-ث-میلان.: مهاجمان تیمم فروشیه قیمتشونم مناسبه سنشونم عالیه گلزنی فوقلعاده ای هم دارن خریدار بیاد بخره یا توی خ ژی ام بده

18 بهمن (23:13)


مرتضی پآشآیی: کی روش دیگه

18 بهمن (14:12)


محمد کرج: قلعه نوعی خیلی خیلی حسوده

17 بهمن (15:31)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi