خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,726

حدس‌وگمان از ترکیبِ محبوب نکونام؛ تلفیقی از نورچشمی‌های مجید

حدس‌وگمان از ترکیبِ محبوب نکونام؛ تلفیقی از نورچشمی‌های مجید
هواداران استقلال روز گذشته در فاصله چند ساعت با دو شوک بزرگ مواجه شدند. ابتدا به صورت رسمی از عدم دائمی‌شدن انتقال مهدی قایدی پرده‌برداری شد و ستاره خوش‌تکنیک فصل گذشته آبی‌ها راهی تیم الاتحاد کلبا شد و بعد از اینکه مشخص شد قطعاً قایدی فصل آینده در جمع آبی‌پوشان پایتخت نخواهد بود، سرنوشت امیرحسین حسین‌زاده هم مشخص شد و این بازیکن که چهره محبوب جواد نکونام محسوب می‌شد، در صفحه اینستاگرامی خود رسماً اعلام کرد که احتمال انتقال او به جمع آبی‌پوشان پایتخت وجود ندارد.

شاگردان جواد نکونام 11 روز دیگر در هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران باید در استان خوزستان به مصاف صنعت‌نفت آبادان بروند. در فاصله 11 روز تا شروع فصل جدید، مهرداد محمدی در کنار آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، آریا برزگر و محمدرضا خالدآبادی خریدهای تابستانی استقلال محسوب می‌شوند و در نقطه مقابل، محمد محبی، مهدی قایدی و رافائل سیلوا از جمع آبی‌پوشان پایتخت جدا شده‌اند. نه‌تنها آبی‌ها در بازار تابستانه موفق عمل نکرده‌اند که در زمینه تقویت کادرفنی هم ناکام بوده و همچنان خبری از مربی بدنساز در کادرفنی جواد نکونام نیست!

مدیران باشگاه استقلال به نکونام وعده جذب سایر گزینه‌های موردنظر از جمله یاسین سلمانی، محمدحسین اسلامی و روبرتو تورس را داده‌اند و گفته می‌شود که سرمربی آبی‌ها درخواست جذب یک هافبک و مهاجم خارجی دیگر را هم به مدیران باشگاه اعلام کرده است. با این‌حال به نظر می‌رسد که خریدهای جدید استقلال به هفته نخست لیگ برتر نخواهند رسید و همین مسئله باعث شده تا جواد نکونام با فهرستی که نسبت به فصل گذشته تقویت نشده و دو ستاره کلیدی آن (مهدی قایدی و محمد محبی) هم جدا شده‌اند، تیمش را برای جدال هفته اول مقابل صنعت‌نفت آماده کند.

رونمایی از خط دفاعی جدید آبی‌ها
حسین حسینی به نظر می‌رسد که در فصل جدید هم دروازه‌بان شماره یک خواهد بود و محمدرضا خالدآبادی کار سختی برای گرفتن جایگاه حسینی در ترکیب استقلال دارد. در قلب خط دفاعی، با توجه به مشخص‌نشدن وضعیت عارف غلامی و مصدومیت آرمین سهرابیان، به نظر می‌رسد که برای هفته اول، جواد نکونام راهی جز میدان دادن به ایمان سلیمی و محمدحسین مرادمند نداشته باشد. نکونام به مانند فرهاد مجیدی قصد دارد تا در پست دفاع راست بیشتر به صالح حردانی اعتماد کند و جعفر سلمانی هم که چهره محبوب فرهاد مجیدی و ریکاردو سا پینتو بود، حالا یکی از مهره‌های کلیدی تیمِ نکونام هم محسوب می‌شود و در فصل جدید قرار است در سمت چپ خط دفاعی آبی‌ها قرار گیرد.

نیک‌نفس، شاگرد ممتاز کلاسِ نکونام؟
جواد نکونام به نظر می‌رسد که قصد دارد از آرایش 2-3-1-4 برای تیمش استفاده کند و سرمربی آبی‌ها در میان بازیکنانی که در اختیار دارد، احتمالاً برای پست هافبک دفاعی در هفته نخست به زبیر نیک‌نفس اعتماد می‌کند؛ به‌ویژه آنکه روزبه چشمی دچار مصدومیت شده و نیک‌نفس هم در بازی دوستانه روز گذشته مقابل آلومینیوم اراک موفق به گلزنی شد. البته که در صورت رفع مصدومیت چشمی و بازگشت او به ترکیب استقلال، نیمکت‌نشینی نیک‌نفس محتمل است و رهبری خط هافبک آبی‌ها برعهده روزبه چشمی خواهد بود.

یامگا فصل جدید در خط حمله بازی می‌کند!
نکونام روز گذشته برای دیدار با آلومینیوم اراک تصمیم گرفت تا در غیاب مهرداد محمدی که به دلیل مصدومیت دور از تمرینات استقلال است، به ابوالفضل جلالی در پست وینگر چپ اعتماد کند و در تصمیمی جالب‌توجه، کوین یامگا را در هم در نقش وینگر راست به میدان فرستاد. آرش رضاوند که فصل گذشته جزو مهره‌های کلیدی استقلال بود، روز گذشته در نقش هافبک پشت مهاجم به میدان رفت و به نظر می‌رسد که جایگاه او در این پست تثبیت خواهد شد و زوج خط حمله استقلال را هم سبحان خاقانی و امیرارسلان مطهری شکل دادند که احتمالاً برای دیدار هفته نخست مقابل صنعت‌نفت، آریا برزگر جانشین خاقانی در خط حمله استقلال خواهد شد.

برچسب‌ها: استقلال استقلال تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

52 تییم فروشی1402/05/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi