خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,040

سال جدید و 8 دلیل برای متحول شدن مسی

سال جدید و 8 دلیل برای متحول شدن مسی
سال 2014 برای لیونل مسی، سالی تلخ و توام با ناکامی بود. سالی که او با بارسلونا در کسب جام توفیقی نداشت و بدتر اینکه توپ طلا را نیز در دستان بزرگترین رقیبش کریستیانو رونالدو دید.ه گزارش "مستر90"، سال 2015 نیز جنجالی و پرتنش برای مسی و بارسلونا آغاز شد. نیمکت نشینی مسی در بازی با سوسیداد ،عدم حضور او در جلسه تمرینی روز بعد و شایعه اختلاف نظر او و بازیکنان بارسا با لوئیس انریکه و کادر فنی باشگاه، روزهایی بحرانی و پر حاشیه را برای بارسلونا به همراه داشت. اما مسی با انجام چند مصاحبه،صراحتا عنوان داشت که او و دیگر بازیکنان بارسا برای کسب موفقیت،متحد تر و با انگیزه تر از هر زمان دیگری هستند.

"روجر توره یو"، در یادداشت خود برای موندودپورتیوو، در مورد همه دلایلی که می توان با استناد به آنها، سالی متفاوت برای مسی متصور شد، نوشته است. سالی که به عقیده او، مسی می تواند پنجمین توپ طلای خود را به دست بیاورد.
1- اعتماد متقابل و صمیمیت بین سه ضلع مثلث هجومی بارسا، داخل و خارج زمین (مسی،نیمار و سوارز)

یکی از معماهای بارسلونای فصل جدید این بود که مسی، نیمار و سوارز چگونه با هم ارتباط برقرار می کنند و تا چه اندازه هماهنگ خواهند شد. نکته ابهام برانگیز، در مورد تطابق پذیری سوارز با دو بازیکن دیگر بود. هر روز که می گذرد به وضوح مشخص می شود که ارتباط بین این سه بازیکن، چه در داخل و چه در خارج از زمین بیشتر می شود. در بازی های اخیر بارسا این مساله کاملا به چشم می آید. مسی برای ادامه حضور در بارسا، تیمی برنده می خواهد و متقاعد شده است که با نیمار و سوارز، می توان چنین تیمی داشت. کافی است به شادی پس از گل این 3 نفر در مقابل اتلتیکو مادرید دقت کنید.

2- اطمینان از حمایت کامل هواداران بارسا

انتهای فصل گذشته و در بازی آخر فصل مقابل اتلتیکو که منجر به از دست رفتن قهرمانی شد، مسی نیز همچون دیگر بازیکنان بارسا مورد اعتراض هواداران قرار گرفت. لئو به تازگی تمدید قرارداد کرده بود اما پس از آن اتفاق، در مصاحبه ای صراحتا گفت که روزی که احساس کند هواداران از او راضی نیستند بارسا را ترک خواهد کرد. در این فصل، حتی در روزهای بد بارسلونا، بارها و بارها مسی در ورزشگاه نوکمپ تشویق شده است.او به خوبی دریافته که هواداران، همواره قدردان زحمات او برای تیم محبوبشان هستند.

3- آزادی عمل در پازل تاکتیکی لوئیس انریکه

سال 2008، گواردیولا مسی را از کناره ها، به مرکز زمین و نزدیک به محوطه جریمه حریفان منتقل کرد. همین تغییر مکان سبب شد تا گلزنی های مسی نیز آغاز شود. به تدریج، تیم های مقابل برای مهار مسی درست به هر کاری زدند و کار به جایی رسید که مسی در برخی مسابقات، حتی نمی توانست به قلب دفاع حریفان نفوذ کند. لوئیس انریکه در این فصل بار دیگر مسی را به سمت راست منتقل کرده با این تفاوت که او می تواند آزادانه به نقاط دیگر زمین نیز سرکشی کند. در مجموع، انریکه به مسی آزادی عمل تام داده است.

4- فراموشی مصدومیت فصل گذشته و آمادگی بدنی 100 درصد

مسی بطور کامل مشکلات مربوط به مصدومیت فصل گذشته را به فراموشی سپرده و می توان گفت که از لحاظ بدنی در شرایط 100 درصد آمادگی به سر می برد. مصدومیت بد فصل گذشته، آشکارا روی بازدهی او در زمین تاثیر منفی گذاشته بود. اما او امسال با تکیه بر آمادگی فیزیکی بالایش، حتی در کارهای دفاعی بارسلونا نیز شرکت می کند. در مقابل اتلتیکو بطور مثال دیدیم که او در برخی مقاطع، درون محوطه جریمه مشغول دفاع کردن بود و حتی مرتکب پنالتی نیز شد.مساله ای که به ندرت در فصول گذشته از مسی دیده بودیم.

5- پذیرفتن برتری کریستیانو رونالدو در سال 2014 و پیدا کردن انگیزه ای مضاعف برای تصاحب پنجمین توپ طلا

مسی این مساله را علنی نکرده اما مشخص است که حرف های رونالدو پس از دریافت سومین توپ طلایش، روی او تاثیر گذاشته است. رونالدو در زوریخ صراحتا گفت که هدفش در سال 2015، رسیدن به رکورد 4 توپ طلای مسی است. بر کسی پوشیده نیست که رقابت بین رونالدو و مسی، چه تاثیر مثبتی روی هر دو بازیکن گذاشته است. این بار رونالدو، علنا مسی را به یک دوئل دعوت کرده است.

6- اطمینان یافتن از این مساله که او نفر اول و لیدر در پروژه جدید بارسا به حساب می آید

پس از بروز تنش در روابط بین او و لوئیس انریکه و ایجاد یک جو رسانه ای منفی بر علیه مجموعه بارسلونا، رئیس باشگاه (بارتومئو)، صراحتا به دفاع از مسی پرداخت و او را بالاتر از هر فردی، مهمترین عضو مجموعه بارسلونا دانست. فوق ستاره آرژانتینی، حالا بار دیگر حمایت کامل رئیس باشگاه را همراه خود دارد. بدین ترتیب، اگر مسی قبلا در این مورد شکی داشت، حالا مطمئن شده است که در پیش بردن پروژه جدید باشگاه، او نفر اول به حساب می آید. مسی نیاز داشت تا بار دیگر این مساله به او اثبات شود. فصل گذشته زمانیکه نیمار با حقوق سالیانه بالاتر، به بارسا پیوست، او در واکنش به سخنان "خاویر فائوس"، مدیر مالی باشگاه که دلیلی برای بهتر کردن قرارداد مسی نمی دید، گفته بود که فائوس چیزی از فوتبال نمی فهمد. چند ماه بعد، بارتومئو برای راضی نگاه داشتن مسی، قرارداد قبلی او را بهبود بخشید و او بار دیگر به باارزش ترین بازیکن تیم بدل شد.

7 - جبران ناکامی فصل گذشته و کسب جام با بازیکنان جدید

پس از یک فصل بدون جام (به استثنای سوپرجام اسپانیا)، مسی نمی خواهد یک فصل دیگر را با ناکامی پشت سر بگذارد. او به خوبی می داند که در بارسلونا، همه نگاه ها در درجه اول به اوست و یک فصل دیگر توام با ناکامی، تا چه حد می تواند اعتمادها به او را کاهش دهد. با بازیکنان جدیدی که در این فصل به بارسلونا اضافه شده اند، بارسا همچنان در همه رقابت ها شانس قهرمانی دارد.

8- خلاصی از سال پر از مشغله فکری 2014

مسی سال 2014 با انواع و اقسام مشکلات حقوقی مواجه بود که همین مشغله فکری، روی عملکرد او در زمین مسابقه نیز در مقاطعی تاثیر منفی گذاشت. در راس همه مشکلات، مسائل مالیاتی قرار داشت. پس از پشت سر گذاشتن ای

برچسب‌ها: لیونل مسی بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

67 12

1,159 بارسلوناتنکابن1393/11/01

-پسران استقلالی: پنالدو 10 تام توپ طلا بگیره باز مسی سرورشه

3 بهمن (09:42)


1 بهمن (17:43)


ترلان خوشکل: بازیکنای منو بخرید

1 بهمن (17:27)


بارسلونا خرینان: عشق من فقط مسی

1 بهمن (17:18)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi