خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

پوگبا: منچستریونایتد را دوست دارم

پوگبا: منچستریونایتد را دوست دارم
پائول پوگبا، جواهر فرانسوی باشگاه یوونتوس، که بارها به انتقاد از سیاست های باشگاه منچستریونایتد که باعث جدایی او از این تیم شد پرداخته، اکنون در تازه ترین مصاحبه خود عنوان می کند که او این باشگاه را دوست دارد.
در حالی که مینو رایولا مدیربرنامه های پوگبا در مصاحبه ای عنوان کرده بود که موکلش دیر یا زود یوونتوس را ترک خواهد کرد، صحبت های امروز پوگبا به شایعات دامن زده است. پائول پوگبا در گفتگو با فورفور تو می گوید:
"من آدم صبوری نیستم. احساس بدی در منچستریونایتد داشتم. مربی به من اعتماد داشت، امّا از من استفاده نمی کرد، او می گفت تو هنوز جوان هستی و وقت بازی رسیدن تو هم می رسد. امّا هیچ وقت به من فرصت بازی نرسید، امّا این مسئله باعث نمی شود که من در خصوص باشگاه منچستریونایتد، مذاکره نکنم، من این باشگاه را دوست دارم."
منبع:منچستر نیوز
گزارشات در رسانه های کشور ایتالیا حاکی از آن است که باشگاه یوونتوس درصدد است پوگبا را در تابستان پیش رو با مبلغی 90-100 میلیون یورویی به فروش برساند.

برچسب‌ها: پائول پوگبا یوونتوس منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 1

205 تولم یونایتد1393/10/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi