خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,111

رانیری: سوم شدن رئال پس از سیتی و لیورپول عجیب بود

رانیری: سوم شدن رئال پس از سیتی و لیورپول عجیب بود
کلودیو رانیری از اینکه فرانس فوتبال منچسترسیتی را بالاتر از رئال، بهترین تیم فصل 22-2021 انتخاب کرد، شگفت زده است. در این فهرست رئال پس از سیتی و لیورپول، سوم شد. رئال مادرید یکشنبه گذشته توانست در برنابئو 3-1 برابر بارسلونا پیروز شود و صدر جدول را از این تیم پس بگیرد. یک روز پس از این بازی کریم بنزما فاتح توپ طلا شد ولی در میان تعجب، رئال مادرید عنوان بهترین تیم فصل 22-2021 را به دست نیاورد و فرانس فوتبال این جایزه را به منچسترسیتی داد. رئال پس از سیتی و لیورپول در رده سوم بهترین های فصل قرار گرفت. کلودیو رانیری، مربی ایتالیایی، در مورد پیروزی رئال برابر بارسا به مارکا گفت:«رئال کاملا برتر از بارسا بود و شرایط این تیم فوق‌العاده است. من مطمئنم که رئال شانس اول قهرمانی لالیگاست و این تیم را در مراحل پایانی لیگ قهرمانان نیز خواهیم دید. در مورد بارسا باید بگویم که ژاوی در حال ساختن یک تیم بزرگ است و به زمان نیاز دارد. باید او را حمایت و تشویق کرد. کار ژاوی راحت نیست. رئال یک تیم ساخته و پرداخته است ولی بارسا هنوز در ابتدای راه قرار دارد.»

کریم بنزما برنده توپ طلا:«بنزما کاملا مستحق این جایزه بود. فصل فوق العاده ای داشت و به شایستگی برنده توپ طلا شد.» رانیری در مورد سوم شدن رئال در فهرست بهترین تیم های فصل گفت:«برایم واقعا عجیب بود. طبیعی این بود تیمی که فاتح لیگ قهرمانان و لالیگا شده، عنوان بهترین تیم فصل را نیز به دست بیاورد. رئال شایسته‌تر از سیتی و لیورپول بود ولی در بسیاری از مواقع جایزه را بر اساس علایق شخصی می دهند.»

برچسب‌ها: رئال مادرید توپ طلا کریم بنزما

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

99 Beatboxer1401/07/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi