خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

4 تغییر مهم برای توپ طلا 2022؛ کریم بالاخره به حقش می رسد؟

4 تغییر مهم برای توپ طلا 2022؛ کریم بالاخره به حقش می رسد؟
به گزارش مستر90، اکیپ پس از رسوایی رسیدن توپ طلای 2021 به مسی سعی کرده که معیارهای خود را عوض کند تا دیگر چنین فاجعه ای رخ ندهد.

تغییر اول این است که از این به بعد به جای توپ طلای سال، توپ طلای فصل اهدا می شود. در حقیقت عملکرد بازیکنان از آگوست تا ژوئن مورد بررسی قرار می گیرد در حالی که پیش از این عملکرد یک سال میلادی مورد توجه قرار می گرفت. بدین ترتیب برای سال 2022، جام جهانی تاثیری در انتخاب برنده توپ طلا نخواهد داشت و عملکرد بازییکنان در طول فصل مورد بررسی قرار می گیرد و طبیعتا مسی به عنوان بازیکنی که در چمپیونزلیگ و لیگ فرانسه فاجعه بار بوده، نباید شانسی برای بردن جایزه داشته باشد و بنزما، لواندوفسکی و صلاح به عنوان بهترین های فصل فوتبال اروپا می توانند گزینه های بردن جایزه باشند.

تغییر دوم مربوط به نحوه انتخاب لیست اولیه است. تا کنون لیست 30 نفره اولیه توپ طلای مردان ، 20 نفره توپ طلای زنان، و ده نفره جوایز یاشین و کوپا توسط تحریریه فرانس فوتبال انتخاب می شد. حالا دیدیه دروگبا به علاوه رای دهندگان فصل قبل توپ طلا که نزدیک ترین آرا را به نتایج اصلی داشتند، این لیست را انتخاب می کنند. به طور مثال خبرنگاران ویتنامی ، نیوزلندی و چکی که سال گذشته تشخیص های درستی را در مورد نفرات اول توپ طلا داشتند، در انتخاب لیست اولیه نقش خواهند داشت.

تغییر سوم این است که فقط خبرنگاران 100 کشوری که در میان رنکنیگ 100 تیم ملی برتر جهان هستند، می توانند رای بدهند و بدین ترتیب کشورهای 101 به بعد حق رای نخواهند داشت و دلیلش هم این است که در بسیاری از کشورها دسترسی کافی به تماشای کل مسابقات فوتبال دنیا وجود ندارد و بدین ترتیب کشورهایی که صاحب فوتبال نیستند، حق رای ندارند.

تغییر چهارم نیز مربوط به معیارهای اعلامی برای آرای توپ طلاست. عملکرد فردی به عنوان معیار اول مورد توجه قرار گرفته، عملکرد تیمی به عنوان معیار دوم و کلاس بازیکن و بازی جوانمردانه به عنوان معیار سوم.

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه کریم بنزما رئال مادرید توپ طلا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

146 Sporties_fa@1400/12/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi