خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

تن‌هاخ پردرآمدترین سرمربی تاریخ لیگ برتر می‌شود

تن‌هاخ پردرآمدترین سرمربی تاریخ لیگ برتر می‌شود
به گزارش خبرگزاری تسنیم، گروهی از رسانه‌های انگلیس از جمله نشریه اکسپرس اعلام کردند که باشگاه منچستریونایتد سرانجام توانسته است در مذاکراتش با اریک تن‌هاخ سرمربی تیم فوتبال آژاکس نظر این مرد هلندی 52 ساله را برای هدایت شیاطین سرخ در پایان فصل جلب کند.

طبق ادعای اکسپرس، تن‌هاخ در حالی به پنجمین سرمربی قطعی شیاطین سرخ از زمان بازنشسته شدن سرالکس فرگوسن در سال 2013 بعد از دیوید مویس، لوئیز فن‌خال، ژوزه مورینیو و اولگنار سولسشایر تبدیل می‌شود که منچستری‌ها گزینه‌ای دیگری مانند مائوریسیو پوچتینو سرمربی حال حاضر باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را هم مدنظر داشتند، اما در نهایت آنها مرد هلندی را به همتای آرژانتینی‌اش ترجیح داده‌اند.

در همین حال نشریه تلگراف هلند هم مدعی شده است که منچستریونایتد برای تن‌هاخ حقوقی در نظر گرفته است که او را به پردرآمدترین سرمربی تاریخ لیگ برتر انگلیس تبدیل خواهد کرد. این نشریه نوشته است که تن‌هاخ را قطعاً باید سرمربی فصل آینده یونایتد دانست، اما باشگاه انگلیسی ترجیح داده تا پایان فصل که قرارداد رالف رانگنیک به اتمام می‌رسد صبر کند و آن زمان انتصاب سرمربی آژاکس را به صورت رسمی اعلام کند.

هفته گذشته اعلام شد که باشگاه لایپزیگ آلمان هم به جذب مربی سابق بایرن مونیخ نیم‌نگاهی داشته است، اما تن‌هاخ که همیشه رؤیای کار در لیگ برتر انگلیس را داشته ترجیح داده است به من‌یونایتد پاسخ مثبت بدهد.

منچستریونایتد از زمان بازنشستگی سرالکس فرگوسن هرگز موفق به فتح لیگ برتر نشده و یک قهرمانی در لیگ اروپا و جام حذفی تنها افتخاراتی بوده که این تیم کسب کرده است.تن‌هاخ سرمربی بعدی منچستریونایتد می‌شود؟

برچسب‌ها: اریک تن هاگ منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

106 Reza Wampire1401/01/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi