خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ذوب آهن
اتحاد ذوب آهن
24
1,460

یزدی: نمی‌دانم ذوبی‌ها از چه حرف می‌زنند؟

یزدی: نمی‌دانم ذوبی‌ها از چه حرف می‌زنند؟
مدیرعامل نفت‌مسجدسلیمان می‌گوید اگر اشتباهات داوری نبود الان شرایط جدولی بهتری داشتند.
دیدار ذوب‌آهن و نفت مسجد سلیمان به دلیل گلی که نفتی‌ها زدند و ذوبی‌ها اعتقاد به آفساید داشتند کمی جنجالی شد و مهدی تارتار بعد از بازی صحبت‌هایی انجام داد.
هدایت یزدی، مدیرعامل نفت‌مسجدسلیمان به حمایت و دفاع از تیمش پرداخت و به خبرنگار ما گفت: در ابتدا جا دارد از مجموعه و سایت شما تشکر کنم که به مسائل فوتبال به‌صورت کامل می‌پردازد و دوم اینکه به بازیکنان، کادر فنی و هواداران بابت پیروزی‌ای که کسب کردند؛ خسته نباشید و تبریک بگویم. بعد از بازی دوستان در باشگاه ذوب‌آهن صحبت‌هایی انجام دادند و اعتقاد داشتند داوری با جنجال روبه‌رو بوده درحالی که اصلا این‌طور نیست و داور خیلی خوب سوت زد و قضاوت کرد و ما از داور ممنون هستیم. گویا آنها یادشان رفته که در بازی رفت در مسجدسلیمان باید یک پنالتی برای ما گرفته می‌شد که اگر آن اتفاق می‌افتاد ما به پیروزی می‌رسیدیم و جایگاه‌مان در جدول خیلی فرق می‌کرد. اصلا حاشیه‌ای وجود نداشت و اگر حاشیه‌ای هم بوده از سمت کادرفنی آن‌ها بوده است. متاسفانه بازی جسورانه ما را زیر سوال می‌برند و اتفاق خاصی هم نیفتاد که بازی بخواهد پر حاشیه باشد. اعتقاد من این است مجموعه داوری در یک‌سری جاها باید با کادرفنی ذوب‌آهن برخورد می‌کرد درحالی‌که از کنار خیلی قضایا عبور کرد.
وی در مورد بازی‌هایی که نفت مسجدسلیمان از داوری متضرر شده ادامه داد: در بازی با آلومینیوم اراک، ذوب آهن اصفهان و اگر اشتباه نکنم تراکتور به گواه کارشناسان داوری ما متضرر شدیم و اگر آن اتفاقات در بازی‌های ما نمی‌افتاد و اگر مجموعه داوری دقت بیشتری می‌کرد؛ شرایط جدولی ما در حال حاضر بهتر بود.
مدیرعامل نفت در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار به بقا در لیگ هستند؛ گفت: از مجموعه خوب ذوب‌آهن و بازیکنانی که داشتند امتیاز گرفتیم و بعد از ۵ هفته نوار پیروزی‌هایشان را قطع کردیم؛ امیدوار هستیم که با این پیروزی شیرین نفت در لیگ بماند.
یزدی یادآور شد: از هواداران نفت عذرخواهی می‌کنم که برخی اوقات با نتایجی که گرفتیم ناراحتشان کردیم و امیدوارم با نگه داشتن نفت دل آن‌ها را شاد کنیم. انشاالله با حمایتی که تماشاگران از ما دارند روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.

برچسب‌ها: ذوب اهن نفت مسجد سلیمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

70 شیگالو1401/01/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi