خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,727

نفت 0- 0 استقلال؛ کار در گرما گره خورد

نفت 0- 0 استقلال؛ کار در گرما گره خورد
استقلال بعد از دو پیروزی متوالی امشب مقابل نفت در مسجد سلیمان با تساوی بدون گل متوقف شد.

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، فصل را با شکست یک بر صفر مقابل سپاهان شروع کرد تا بار سنگین شکست ناپذیری، خیلی زود از روی دوش ساپینتو برداشته شود. استقلال در ادامه، دو بازی بعدی خود را مقابل دو تیم تازه وارد لیگ برتری با پیروزی پشت سر گذاشت و با رتبه دومی راهی هفته چهارم شد؛ جایی که باید به مصاف نفت مسجد سلیمان می رفت. شاگردان رضا مهاجری فصل را با پیروزی خانگی مقابل مس کرمان شروع کردند و طی دو هفته اخیر با مساوی مقابل هوادار و شکست برابر پیکان، در مکان هفتم جدول رده بندی ایستاده و به دنبال کسب امتیاز از تیم دوم جدول بودند.

استقلال بازی را تهاجمی تر شروع کرد ولی نفت مسجد سلیمان با حمایت هواداران خود خیلی زود به کار مسلط شد و اولین موقعیت جدی بازی را در دقیقه 21 روی حرکت پا به توپ زیبای شنانی روی دروازه میهمان ایجاد کرد که توپ طی آن با فاصله ای اندک از کنار دروازه راهی اوت شد. شاگردان ساپینتو در ادامه سعی داشتند تا با ارسال از جناحین موقعیت هایی را روی دروازه حریف ایجاد کنند اما دومین موقعیت نیمه هم مال نفت بود؛ موقعیتی که با شوت دهقانی و واکنش دیدنی حسینی ایجاد شد. حرکت جلالی از سمت راست، پاس کوتاه رو به بیرون و ضربه خطرناک یامگا در دهانه دروازه تنها خطر جدی آبی ها در نیمه اول بود که در دقیقه 39 شاهد آن بودیم تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.
نیمه دوم با سرعت و جدابیت بالاتری نسبت به نیمه اول شروع شد و هر دو تیم در همان ده دقیقه نخست موقعیت هایی برای گلزنی داشتند ولی ضربات خطرناک دهقانی و مهری راهی به دروازه نداشت تا بازی همچنان صفر – صفر بماند. ساپینتو خیلی زود در این نیمه دست به تغییر زد و قایدی و رضاوند را برای تغییر روند کار وارد زمین کرد. با وجود این تغییرات، بازی پایاپای دو تیم ادامه داشت و نفت خیال کم آوردن نداشت. آخرین دقایق بازی با هیجانی بالا و حملات پردامنه استقلال همراه بود؛ حملاتی که به نتیجه نرسید تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

هفته چهارم لیگ برتر 02-1401؛
سه شنبه 8 شهریور – ساعت: 20:30
ورزشگاه: شهید بهنام محمدی
گروه داوری: داور: پیام حیدری/ کمک‌ها: سعید قاسمی، مهدی شفیعی/ داور چهارم: یعقوب آشوری/ ناظر: رضا سخندان

ترکیب نفت مسجد سلیمان:

سعید جلالی راد، مجتبی مقتدایی، علیرضا دغاغله، عقیل کعبی، سامان نریمان جهان، حسین شنانی(محمد خرم الحسینی 2+90)، پیمان رنجبری، رضا دهقانی(علی کیانی فر 71) ، میلاد باقری، اسماعیل بابایی(پیمان میری 2+90) امیرحسین کریمی(میثم نقی زاده 74)

ترکیب استقلال تهران:
سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، صالح حردانی (مهدی قایدی 58)، سید ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی(امیرعلی صادقی 72)، سعید مهری، مهدی مهدی پور (آرش رضاوند 58)، کوین یامگا، محمد محبی(سجاد شهباززاده 82) پیمان بابایی(آرمان رمضانی 82)

اخطار:
صالح حردانی(9)سعید مهری (3+90) از استقلال
امیرحسین کریمی(3+45) از نفت مسجد سلیمان

لحظات حساس:

دقیقه 2: پیمان بابایی روی یک ارسال بلند در داخل محوطه جریمه می رفت با دروازه بان نفت تک به تک شود که جلالی راد با خروجی به موقع توپ را به موقع جمع کرد.

دقیقه 21: حسین شنانی با یک حرکت پا به توپ سریع وارد محوطه جریمه استقلال شد؛ او با دو سر توپ دیدنی حردانی را فریب داد و ضربه خطرناکی را روانه دروازه حسینی کرد که راهی به چارچوب نداشت و از کنار تیر عمودی راهی اوت شد.

دقیقه 30: دهقانی روی پاس نریمان جهان، داخل محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شد. واکنش دیدنی حسینی مقابل شوت دهقانی در این لحظه، نجات دهنده دروازه آبی ها بود.

دقیقه 48: شوت دیدنی سعید مهری روی ضربه ایستگاهی که از فاصله حدود 30 متری برای استقلال به دست آمده بود با اختلافی اندک از بالای دروازه نفت راهی اوت شد.

دقیقه 54: دهقانی با یک حرکت تکنیکی خود را در موقعیت شوتزنی از سمت راست محوطه جریمه استقلال قرار داد ولی حسینی با واکنش زیبا ضربه پای چپ او را راهی کرنر کرد.

دقیقه 70: جلالی راد در حالت درازکش، شوت زمینی بازیکن استقلال از زاویه بسته را در اختیار گرفت.

بهترین بازیکن: میلاد باقری
در شبی که استقلال به دنبال کسب هر سه امتیاز بازی در خانه نفت بود، دفاع این تیم بی نقص کار کرد و اجازه گلزنی به مهاجمان سرشناس حریف را نداد. میلاد باقری در این منطقه، چهره شاخص تیمش بود تا در کنار رضا دهقانی که دوبار تا آستانه باز کردن دروازه حسینی پیش رفت، بازیکن برتر زمین لقب بگیرد.

برچسب‌ها: استقلال نفت مسجد سلیمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

46 Esteghlal Fc‌1401/06/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi