خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

یوونتوس برای جذب آنتونی مارسیال جدی است

یوونتوس برای جذب آنتونی مارسیال جدی است
یوونتوس برای تقویت خط حمله‌ پر از ضعف و ناقص خود، در نظر دارد مهاجم فرانسوی منچستریونایتد را جذب کند.

مستر90 | یوونتوس که بودجه چندانی ندارد، در بازار نقل و انتقالات مترصد استفاده از فرصت‌هاست اما آن‌ها مجبور هستند حداقل یک مهاجم به ترکیب خودشان اضافه کنند. فدریکو کیه زا فصل را از دست داده و یوونتوس اگر نتواند جانشینی برای او جذب کند، مطمئننا با ضرر سنگینی روبرو می‌شود. به گزارش رومئو آگرستی، پیش از مصدومیت کیه زا، فدریکو کروبینی مدیر ورزشی یوونتوس در جستجوی جذب مهاجمی جدید بود و حالا جدی‌تر از قبل، به دنبال دست‌یابی به این هدف است. در همین راستا، یوونتوس برای جذب آنتونی مارسیال فرانسوی از منچستریونایتد جدی است.

منچستریونایتد که در سال 2015 استعداد بزرگی به نام آنتونی مارسیال را از موناکو با مبلغ 50 میلیون یورو به علاوه 30 میلیون یورو پاداش خریداری کرد، پس از گذشت پنج سال نتوانسته پیش‌رفت خاصی از این بازیکن فرانسوی ببیند و در یک کلام، این معامله کاملا به سود موناکو بوده است. منچستریونایتد از آنتونی مارسیال ناامید شده و این مهاجم 26 ساله فرانسوی خودش هم مایل است به تیم دیگری برود تا بتواند دوران حرفه‌ای‌اش را زنده کند. در اسپانیا، صحبت از علاقه سویا به مارسیال به گوش می‌رسید اما در ایتالیا، یوونتوس در خصوص جذب مارسیال اطلاعاتی خواسته و تماس‌های اولیه با مدیر برنامه بازیکن را برقرار کرده است. در حال حاضر هیچ گفتگوی جدی با منچستریونایتد در جریان نیست اما روابط شیاطین سرخ و یوونتوس به لطف انتقال 15 میلیون یورویی رونالدو، بسیار عالی است.

اما همان‌طور که اشاره شد، دست یوونتوس خیلی باز نیست. بیانکونری می‌خواهد با فرمول قرضی همراه با حق خرید اختیاری، مارسیال را به تیمش اضافه کند. علاوه بر مسائل مالی، جذب جانلوکا اسکاماکا از ساسولو در تابستان دیگر دلیلی است که یوونتوس نمی‌خواهد الزامی در خرید مارسیال داشته باشد. طی روزهای آینده، سران یوونتوس با مدیران ساسولو دیدار می‌کنند تا برای انتقال جانلوکا اسکاماکا در تابستان آینده، مذاکراتی داشته باشند.

برچسب‌ها: منچستریونایتد یوونتوس آنتونی مارسیال تیم ملی فرانسه فرانسه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

61 واریز 10 خبر1400/10/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi