خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,322

چرا لبنان می تواند برای ایران تیم ترسناکی باشد؟

چرا لبنان می تواند برای ایران تیم ترسناکی باشد؟
تیم ملی لبنان در وقت های تلف شده دیدار شب گذشته برابر سوریه، نشان داد که تیم خطرناکی است و اسکوچیچ برای دیدار بعدی باید حسابی مراقب این تیم باشد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های لبنان و سوریه یکی از زیباترین دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر را برگزار کردند. دیداری که با حضور هواداران دو تیم در اردن برگزار شد و جو ورزشگاه، شور و هیجان خاصی به این بازی داده بود که دو تیم در این مسابقه 6 گل به ثمر رساندند که البته یک مورد آن آفساید اعلام شد.

دقایق پایانی نیمه نخست این بازی در اوج هیجان دنبال شد که البته همین دقایق کوتاه نشان داد که تیم لبنان از کوچکترین اشتباهات حریفش، نهایت استفاده را می برد و وقت های تلف شده بازی شب گذشته برابر سوریه، زنگ خطری را برای تیم ملی ایران و دراگان اسکوچیچ به صدا در آورد.

سوریه در دقیقه 44 به گل دوم خود رسید اما کمک داور آن را آفساید اعلام کرد. پس از اینکه این صحنه توسط VAR تأیید شد، لبنان پس از گذشت تنها 30 ثانیه، گل تساوی را به ثمر رساند. ایاز عثمان لژیونر سوری ها که عدم صدور ویزا توسط کنسولگری کره برای او و غیبت این بازیکن برابر کره جنوبی حسابی خبرساز شده بود، با تک روی بی مورد باعث باز شدن دروازه تیمش شد.

برچسب‌ها: ایران ایرانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

119 Fc-mahdi1400/07/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi