خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

فرشاد احمدزاده به سپاهان پیوست

فرشاد احمدزاده به سپاهان پیوست
فرشاد احمدزاده وینگر فصل گذشته فولاد با عقد قراردادی 3 ساله به سپاهان اصفهان پیوست.
به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان نائب قهرمان لیگ بیستم که تا به امروز دست به خریدی نزده بود، سرانجام نخستین خرید خود در بازار نقل و انتقالات تابستانی را انجام داد و فرشاد احمدزاده با عقد قراردادی سه ساله به جمع شاگردان محرم نویدکیا اضافه شد.

احمدزاده که فصل بسیار خوبی را در فولاد گذراند، در فصل گذشته 35 بار برای تیم جواد نکونام در تمامی رقابت ها به میدان رفت و یکی از ستاره های تیمش بود. او در این بازی ها موفق به زدن 5 گل شد و 3 بار نیز پاس گل داد.

احمدزاده که پس از لیگ هفدهم و قهرمانی با پرسپولیس راهی لهستان شده بود، فصل موفقی را در تیم شلاسک وروتسواف پشت سر نگذاشت و پس از گذشت تنها یک فصل، مجددا به پرسپولیس بازگشت و در لیگ نوزدهم پیراهن سرخپوشان پایتخت را بر تن کرد.

اما پس از جدایی کالدرون از جمع سرخپوشان پایتخت، احمدزاده نیز از این تیم جدا و راهی اهواز شد. او در نیم فصل حضورش در جمع خوزستانی ها یکی از بازیکنان موثر فولاد بود و 2 بار موفق به گلزنی شد و 2 مرتبه نیز پاس گل داد.

احمدزاده پس از پایان قراردادش با فولاد، طی مذاکراتی که با مدیران سپاهان داشت، تصمیم گرفت راهی این تیم شده تا در دیار زاینده رود به فوتبالش ادامه دهد. حالا پس از پرسپولیس، تراکتور و فولاد، سپاهان به چهارمین تیم لیگ برتری تبدیل می شود که احمدزاده پیراهن آن را بر تن می کند.

البته پس از پیوستن محمد محبی به سانتاکلارا، این باشگاه پرتغالی در اطلاعیه ای اعلام کرد که این بازیکن با شهریار مغانلو معاوضه شده و کار این بازیکن با زردپوشان اصفهانی نیز تمام شده است اما احمدزاده نخستین بازیکنی است که به صورت رسمی توسط باشگاه سپاهان به عنوان جدیدترین خرید اصفهانی ها معرفی می شود.

برچسب‌ها: فرشاد احمدزاده سپاهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 0

58 คrງēຖtiຖค1400/06/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi