خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار برزیل
اتحاد برزیل
5
22,415

لئو مسی و نیمار دوباره به هم رسیدند

لئو مسی و نیمار دوباره به هم رسیدند
لیونل مسی در حالی روز گذشته اولین تمرین خود را با پاری‌سن‌ژرمن انجام داد که مطابق انتظار خوش و بش گرمی با دوست صمیمی‌اش یعنی نیمار داشت.
به گزارش "ورزش سه",، در سال 2017 و بعد از انتقال رکورد شکن نیمار به پاری سن ژرمن بسیاری از رسانه ها مدعی شدند که این فوق ستاره برزیلی برای بیرون آمدن از زیر سایه لیونل مسی و کسب افتخارات فردی باشگاه کاتالانی را ترک کرده و به PSG پیوسته است.
با این حال در این سال ها همواره رابطه بسیار خوب و فوق العاده‌ای بین نیمار و لیونل مسی وجود داشته است. تا جایی که حتی اخیراً و بعد از دیدار فینال کوپا آمه‌ریکا نیز این دو فوق ستاره دنیای فوتبال خوش و بش بسیار گرمی با یکدیگر انجام دادند تا مشخص شود که از رابطه فوق العاده ای برخوردار هستند.

حالا اما بعد از نزدیک به چهار سال دوباره مسی و نیمار هم‌تیمی شده اند. در روزهای اخیر انتقال فوق ستاره آرژانتینی به پاری سن ژرمن رسمی شد و بسیاری معتقد هستند که نیمار نقشی کاملا اساسی را در حضور مسی در PSG ایفا کرده است. از طرفی مسی روز گذشته اولین تمرین خود را با پاری‌سن‌ژرمن انجام داد و مطابق انتظار در این تمرین رابطه نزدیک او و نیمار با یکدیگر به وضوح مشاهده شد.

برچسب‌ها: نیمار مسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

91 Fc King Amir1400/05/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi