خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,111

ادعای جنجالی؛ رئال مادرید به دنبال جذب پدیده بارسا

ادعای جنجالی؛ رئال مادرید به دنبال جذب پدیده بارسا
گل مدعی شد که باشگاه بارسلونا گمان می کند که رئال‌مادرید در پشت پرده عدم تمدید قرارداد ایلایکس موریبا با آنها قرار دارد.

ایلایکس موریبا، پدیده جوان بارسلونا تنها تا سال 2022 با این باشگاه کاتالانی قرارداد دارد اما هنوز هیچ توافقی برای تمدید قرارداد حاصل نشده تا شایعاتی در رابطه با جدایی یکی دیگر از محصولات آکادمی باشگاه بارسلونا یا همان لاماسیا به گوش برسد.
البته در بارسلونا این امیدواری وجود دارد که موریبا نهایتا قرارداد خود را با این تیم تمدید کند اما رفته رفته شک و تردیدها در این باره افزایش پیدا می‌کند. از طرفی بارسلونا به این بازیکن اطلاع داده تا زمانی‌که توافق برای قرارداد جدید حاصل نشود به او اجازه حضور در تیم بزرگسالان را نخواهد داد و تا آن موقع در تیم های پایه باشگاه تمرین خواهد کرد.
اما وب سایت معتبر گل گزارشی جنجالی در این رابطه منتشر کرده و مدعی شده که باشگاه بارسلونا گمان می کند که در پشت پرده این عدم توافق برای تمدید قرارداد تیم رقیب یعنی رئال مادرید حضور دارد. در واقع بر اساس این گزارش بارسلونا حدس می‌زند که رئال مادرید به دنبال جذب موریبا است.
با این حال نمایندگان این بازیکن هرگونه مذاکره با رئال مادرید را رد می کنند و از طرف دیگر رقم خوردن چنین انتقالی کمی دور از ذهن به نظر می رسد اما در عین حال با نزدیک شدن به پایان قرارداد این بازیکن با بارسا باید منتظر هر اتفاقی باشیم.

برچسب‌ها: رئال مادرید بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

48 Vimana1400/04/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi