خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,717

افشای برنامه اسپانیا برای آینده لوئیس انریکه

افشای برنامه اسپانیا برای آینده لوئیس انریکه
تیم ملی اسپانیا در یورو 2020 به کار خود در نیمه نهایی پایان داد. تیم تحت هدایت لوئیس انریکه هرچند با دو تساوی کارش را شروع ولی سپس با بردهای متوالی تا نیمه نهایی پیش رفت و علی رغم ارائه یک بازی برتر برابر ایتالیا در نهایت ضیافت پنالتی ها برای این تیم خاطره تلخی به جای گذاشت و با جام وداع گفتند.طبق ادعای آاس، لوئیس روبیالس رئیس فدراسیون اسپانیا و فرانسیسکو مولینا مدیر ورزشی تیم ملی از کار انریکه رضایت کامل دارند و از حالا در پی تمدید قرارداد با او هستند. پیشنهاد البته زمانی ارائه خواهد شد که اسپانیا بتواند مجوز حضور در جام جهانی قطر را به دست بیاورد و مدت زمان آن حداقل دو سال و تا یورو 2024 آلمان خواهد بود.

دور مقدماتی جام جهانی منطقه اروپا ماه سپتامبر از سر گرفته خواهد شد و لاروخا باید به مصاف سوئد، گرجستان و کوزوو برود. این تیم پس از انجام سه بازی و کسب 7 امتیاز، فعلا صدرنشین گروه B است.

برچسب‌ها: اسپانیا انریکه تیم ملی اسپانیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

108 داروغه جهنم1400/04/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi