خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,717

همه پشت انریکه هستیم؛ می‌توان قهرمان جهان شد

همه پشت انریکه هستیم؛ می‌توان قهرمان جهان شد
یکی از حساس ترین بازی های شب پایانی مقدماتی جام جهانی 2022 در قاره اروپا را در سویای اسپانیا شاهد بودیم؛ جایی که تیم های ملی اسپانیا و سوئد به مصاف هم رفتند.

اسپانیا با 16 امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه دوم مسابقات بود و شب گذشته برای قطعی کردن صعود خود تنها به یک امتیاز نیاز داشت؛ حریف این تیم سوئد بود؛ تیمی که با 15 امتیاز به دنبال کسب پیروزی و صعود به رده نخست بود تا بتواند به عنوان تیم نخست گروه راهی قطر شود.

این بازی را در نهایت اسپانیا با تک گل آلوارو موراتا که در دقیقه 86 به ثمر رسید پیروز شد و مستقیما به جام جهانی راه یافت.
جوردی آلبا یکی از بازیکنان اصلی اسپانیا به شمار می‌آید و در بازی شب گذشته نیز به شکل ثابت بازی کرد.

او پس از صعود اسپانیا به جام جهانی گفت:« افکار و ایده های انریکه به روز هستند و بازیکنان کاملا توصیه های او را قبول می کنند. او فوق العاده است و تفکرات خود را به خوبی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. صحبت‌های او همواره باعث تهییج و آگاه شدن ما می‌شود.»

آلبا که در بارسلونا هم شاگرد انریکه بود، ادامه داد:« من مدت‌هاست که انریکه را می‌شناسم. او مربی عادلی است و به همه فرصت خودنمایی را می‌دهد. این از بهترین خصوصیات او به شمار می رود. اینجا همه پشت او هستیم و ایده هایش را اجرا می کنیم.

بسیار خوشحالیم که جواز صعود را کسب کردیم و از اینکه قرار است یک جام جهانی دیگر را تجربه کنم. نمی دانم که آیا قهرمان جام جهانی خواهیم شد یا نه اما بدون شک به قهرمانی فکر می‌کنیم. ما تیم خوبی داریم و می توانیم برابر هر تیمی نتیجه بگیریم.»

برچسب‌ها: اسپانیا انریکه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

80 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1400/08/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi