خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

تصمیم امباپه در گرو مقصد لیونل مسی

تصمیم امباپه در گرو مقصد لیونل مسی
به گزارش "ورزش سه"، ممکن است لیونل مسی آخرین بازی خود در چمپیونزلیگ در نوکمپ را برای بارسا انجام داده باشد. کیلیان امباپه با هت تریک در بازی در خانه کاتالان ها زمینه ساز برد 4-1 پاری سن ژرمن شد، نتیجه ای که مسی را یک قدم دیگر به در خروج از بارسلونا نزدیک کرد.

یکی از دلایلی که در تابستان گذشته لیونل مسی را وادار کرد که درخواست رفتن از بارسلونا را بکند، این بود که او می خواهد دوباره در چمپیونزلیگ قهرمان شود.
اتفاقی که با توجه به وضعیت بلوگرانا در زمین و خارج از زمین، ممکن به نظر نمی رسید. تردیدهای مسی در توانایی بارسا برای قهرمانی در چمپیونزلیگ با هت تریک امباپه و شکست تحقیرآمیز هفته گذشته برابر PSG به حقیقت پیوست و حالا باید منتظر به پایان رسیدن صبر کاپیتان باشیم.
همچنین باید منتظر باشیم تا ببینیم این موضوع باعث خواهد شد که مسی و امباپه با هم لیگ عوض کنند؟ گفته می شود که در صورتی که امباپه تصمیم به ترک PSG و پیوستن به رئال مادرید بگیرد، لیونل مسی بازیکنی است که پاریسی ها برای جایگزینی او در نظر دارند.
پاری سن ژرمن و منچسترسیتی دو تیمی هستند که بیشتر از همه برای امضای قرارداد با کاپیتان اسطوره ای بارسا شانس دارند. اما فاکتور های دیگری نیز جز تمایل طرفین به امضای قرارداد، در این میان دخیل است و از آن جمله اینکه شاید امباپه تصمیم بگیرد در پاریس بماند.
با وجود چراغ سبز رئال مادرید و علاقه انکار نشدنی امباپه و لوس بلانکوس به یکدیگر، پاری سن ژرمن هنوز مذاکرات خود برای تمدید قرارداد با امباپه را آغاز نکرده اما باشگاه پاریسی امیدوار است که ستاره جوان فرانسوی تصمیم بگیرد که باز هم در این تیم به فوتبال خود ادامه دهد.
PSG جدای از اینکه باشگاهی است که می تواند بالاترین دستمزد را برای امباپه فراهم کند، در حال حاضر بهترین گزینه برای کسب قهرمانی در سطح اروپا نیز به حساب می آید.
تمدید قرارداد با امباپه در حال حاضر اولین اولویت PSG است و بر امضای قراداد با لیونل مسی ارجحیت دارد. به نظر می رسد که این باشگاه به زودی اعلام کند که با نیمار برای پنج سال آینده نیز به توافق رسیده است و باید به یاد داشت که پرداخت دستمزد نیمار، امباپه و مسی، برای هر تیمی، حتی پاری سن ژرمن، غیرممکن است.
PSG همچنین بازیکنان دیگری را برای خرید در تابستان در نظر دارد و با وجود همه این ها به نظر می رسد که منچسترسیتی انتخاب واقع بینانه تری برای مسی باشد.
گام بعدی مسی در حرفه اش قطعا انگیزه های مالی ندارد و تنها در جهت کسب یک عنوان قهرمانی دیگر در چمپیونزلیگ خواهد بود. او به دنبال باشگاهی است که به خوبی اداره شود، رهبری خوبی داشته باشد و برای قهرمانی در لیگ و همچنین چمپیونزلیگ رقابت کند. سیتی تمام این خصوصیات را دارد.
اوضاع و احوال مسی در بازی برابر PSG به شکلی بود که به خوبی ناامیدی و استیصال او در بارسا را به نمایش می گذاشت. اکنون حتی بسیاری از هواداران بارسا نیز موافقند که زمان رفتن کاپیتان رسیده است. اگر PSG امباپه را از دست دهد، تلاش خواهد کرد تا مسی را جایگزین او کند. فوق ستاره بارسا علاقمند به این اتفاق هست اما کلید امضای قرارداد او با پاری سن ژرمن در دستان امباپه است.

امباپه ستاره جدید جهان فوتبال است و به نظر درست می آید تصمیمی که او برای آینده اش بگیرد، روی قدم بعدی لیونل مسی نیز تاثیر بگذارد. اگر امباپه تصمیم به ماندن در پاریس بگیرد، منچستر مقصدی عاقلانه و واقع بینانه برای مسی خواهد بود.

برچسب‌ها: مسی امباپه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

74 Rɪϙᴜɪ Pᴜɪɢ (ح)1399/12/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi