خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

پر سروصدا ترین بمب 2021؛ مسی یا امباپه؟

پر سروصدا ترین بمب 2021؛ مسی یا امباپه؟
خبرگزاری فوتبالی - سال 2020 هم رو به اتمام است و به زودی سال 2021 آغاز خواهد شد. سالی که به نظر می‌رسد از نظر نقل و انتقالات فوتبال اروپا سال پر سروصدایی باشد چرا که احتمال جدایی امباپه از پاریسن ژرمن و پیوستنش به رئال مادرید در تابستان آینده بسیار بالاست و از طرفی لیونل مسی هم هنوز با باشگاه بارسلونا به توافق نرسیده و این احتمال وجود دارد که در تابستان آینده از بارسلونا برود.

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه رویای دیرینه فلورنتینو پرز است. البته زین الدین زیدان هم علاقه زیادی به او دارد و همواره از سران باشگاه رئال مادرید خواسته تا او را به خدمت بگیرند. گفته می‌شد که امباپه در آستانه پیوستن به رئال مادرید بوده اما شرایطی که ویروس کرونا ایجاد کرد، موجب شد تا این بازیکن در نهایت در پاریسن ژرمن ماندگار شود و به تیم مادریدی نیاید. حرف و حدیث های زیادی وجود دارد که رئال مادرید در تابستان 2021 به طور جدی به سراغ کیلیان امباپه خواهد رفت و می‌خواهد هر طور که شده این بازیکن را به سانتیاگو برنابئو بیاورد تا جای خالی کریستیانو رونالدو که از سال 2018 احساس می‌شود را پر کند.

از طرفی لیونل مسی در بارسلونا هنوز قراردادش را تمدید نکرده است، قراردادی که تا پایان این فصل اعتبار دارد و پس از آن لئو مسی تبدیل به یک بازیکن آزاد می‌شود که می‌تواند در تابستان 2021 راهی باشگاه دیگری شود. البته این احتمال هم وجود دارد که لئو مسی در ماه های باقی مانده باز هم قراردادش را با آبی و اناری‌ها تمدید کرده و در این باشگاه بماند. مسی در تابستان گذشته قصد جدایی از بارسا را داشت و از پاریسن ژرمن و منچسترسیتی به عنوان دو مقصد احتمالی او نام برده می‌شد اما در نهایت فوق ستاره آرژانتینی تصمیم گرفت که در بارسلونا بماند و انتقادات تندی را روانه مدیریت باشگاه کرد. باید دید که تصمیمِ لئو در آینده چه خواهد بود. با توجه به اینکه انتخابات ریاست بارسا هم در پیش است، مدیریت جدید می‌تواند تاثیر زیادی در تصمیم گیری بازیکن آرژانتینی داشته باشد.

برچسب‌ها: بارسا مسی امباپه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

77 آبی اناری ها3 (ح)1399/09/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi