خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

حمله بچه غول به رکورد سرمربی منچستریونایتد

حمله بچه غول به رکورد سرمربی منچستریونایتد
ستاره جوان خط آتش دورتموند این فرصت را دارد تا به عنوان بهترین گلزن نروژی تاریخ مسابقات لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند.
ارلینگ هالند ستاره جوان و 20 ساله دورتموند در کامبک رویایی زنبورها در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، نقش اصلی را ایفا کرد و توانست با دو گل و یک پاس گل تیمش را در خانه سویا به پیروزی برساند تا دورتموندی‌ها در آستانه صعود به جمع هشتم تیم برتر قرار گیرند؛ هالند که بهترین بازیکن دوئل امشب شناخته شد، با دبل گلزنی خود چند رکورد ویژه را از آن خود کرد.

یکی از رکوردهایی که امشب ارلینگ هالند که در میان اهالی فوتبال به "بچه غول" شهرت دارد، توانست به یک‌قدمی آن برسد، عنوان بهترین گلزن نروژی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بود؛ چرا که تاکنون اوله‌گنار سولسشر سرمربی فعلی تیم منچستر یونایتد با 19 گل بهترین گلزن نروژی تاریخ مسابقات برشمرده می‌شود اما امشب هالند با دبل گلزنی خود به یک‌قدمی سولسشر رسید و حالا می‌تواند با ادامه نمایش درخشان‌اش در بازی برگشت، این رکورد ویژه را از سرمربی فعلی شیاطین سرخ برباید و از آن خود کند.

برچسب‌ها: دورتموند ارلینگ هالند سولسشر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

155 هلنـد1399/12/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi