خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

حمله نهایی بارسلونا برای جذب ارلینگ هالند

حمله نهایی بارسلونا برای جذب ارلینگ هالند
به گزارش مستر90، ارلینگ هالند، ستاره نروژی و جوان دورتموند سه‌شنبه بعدازظهر در مونیخ دیده شد تا شایعات در مورد انتقال این بازیکن به بایرن، پرافتخارترین تیم آلمان به‌سرعت افزایش یابد؛ اما طبق گزارش نشریه بیلد، این سفر هیچ ربطی به باشگاه بایرن و مذاکرات این تیم با ستاره دورتموند نداشته و ارلینگ هالند به دلیل دیگری راهی این شهر شده است. در واقع ارلینگ هالند بابت درمان مصدومیت خود راهی مونیخ شده و باشگاه دورتموند نیز به‌طور کامل در جریان این سفر قرار داشته است.

نکته جالب اما استفاده ژاوی هرناندز، سرمربی و جوردی کرویف مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا از حضور هالند در مونیخ برای گفت‌و‌گو با او بود. طبق ادعای "اسپورتیو کاتالونیا"، سه شنبه گذشته ژاوی از تعطیلی تمرین بارسا استفاده کرد و همراه با کرویوف راهی مونیخ شد تا با ستاره نروژی دیدار کند.

هرچند بعدا مشخص شد که ژاوی در این سفر تنها بوده، اما مهم، گفت و گوی مستقیم سرمربی بارسا با هالند بود. ستاره نروژی که گفته می شود به رئال پاسخ مثبت داده، حالا شاید نظرش تغییر کند.

امروز موندودپورتیوو نوشت که بارسلونا قصد دارد هر طور که شده مانع از انتقال هالند به رئال شود و به همین دلیل تمام تلاش خود را خواهد کرد او را تابستان به نوکمپ بیاورد. مینو رایولا مدیر برنامه های هالند به دلیل ارتباطات خوبش با خوان لاپورتا، رئیس بارسا ترجیح می دهد هالند به باشگاه کاتالان برود ولی پدر هالند، رئال را ترجیح می دهد.

موندو نوشت که رقم نهایی انتقال هالند به باشگاه بعدی‌اش، از 300 میلیون یورو هم فراتر خواهد رفت. 100 میلیون یورو به دورتموند، 195 میلیون یورو مجموع دستمزد هالند در 5 سال پیش رو و 40 میلیون یورو کمیسیون به رایولا و پدر بازیکن.

بارسا خوشبین است با جدایی چند بازیکن و به خصوص پذیرش توافق لالیگا با بنیاد مالی "CVC"، منابع مالی لازم برای این انتقال را فراهم کند.

برچسب‌ها: بـارسلونا ارلینگ هالند دورتموند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

76 Bᴀʀᴄᴇʟᴏɴᴀ1400/12/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi