خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرتغال
اتحاد پرتغال
7
15,583

صعود سانتاکلارا بدون شهریار مغانلو

صعود سانتاکلارا بدون شهریار مغانلو
دیدارهای مرحله سوم جام حذفی فوتبال پرتغال امشب ادامه پیدا کرد که در یکی از بازی‌ها، تیم سانتا کلارا که شهریار مغانلو را در لیست مسابقه نداشت، از ساعت ۱۸ در ورزشگاه مونیسیپال د آویرو مهمان تیم دسته سومی بیرامار بود.

یم فوتبال سانتا کلارا که در پنج هفته اخیر لیگ برتر پرتغال نتایج ضعیفی به دست آورده و یک پیروزی، یک مساوی و سه شکست داشت، امشب توانست به پیروزی ۳ بر یک مقابل بیرامار دست پیدا کند و راهی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی شود.

شهریار مغانلو، مهاجم ایرانی و جدید سانتا کلارا که پس از دو حضور تعویضی، در یک مسابقه نیمکت‌نشین و در یک دیدار دور از فهرست بوده، امشب هم مقابل بیرامار در فهرست دیده نمی‌شد.

مهاجم سابق پیکان که اخیرا عمل جراحی انجام داده و هنوز بهبود پیدا نکرده، به دلیل آسیب دیدگی دو بازی تیم سانتا کلارا را از دست داده ولی امیدوار است هرچه زودتر شرایط بازی را پیدا کند.

برچسب‌ها: مغانلو پرتغال سانتاکلارا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

130 Bʀᴏᴋᴇ ᴏғғ1399/09/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi