خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار نفت‌ م.سلیمان
اتحاد نفت‌ م.سلیمان
27
1,072

تمرین بارانی تیم‌ مسجدسلیمان زیر نظر حسینی

تمرین بارانی تیم‌ مسجدسلیمان زیر نظر حسینی
بازیکنان تیم نفت مسجد سلیمان که اردوی آماده‌سازی پیش فصل را در تهران برپا کرده‌اند، بعدازظهر امروز تمریناتشان را در زمین بانک ملی و زیر نظر مجتبی حسینی پیگیری کردند.
*تمرین نفت مسجد سلیمان در حالی با بیست و هفت نفر برگزار شد که بسیاری از بازیکنان تازه به این تیم اضافه شده‌اند و تعداد کمی از بازیکنان فصل قبل در آن حضور دارند.
*سجاد جعفری یکی از اندک بازیکنان باقی‌مانده فصل قبل نفت مسجدسلیمان که به تازگی قراردادش را تمدید کرده، به دلیل انجام کارهای شخصی در تمرین امروز غایب بود.
*دو دروازه‌بان تیم زیر نظر مربی گلرها تمرینات اختصاصی را پشت سرگذاشتند. حبیب‌ فرعباسی دروازه‌بان فصل قبل تیم که به تازگی قراردادش را فسخ کرده، غایب سرشناس تمرین امروز بود. از تراکتور تبریز به عنوان تیم بعدی او نام برده می‌شود.
*بازیکنان نفت مسجدسلیمان پس از گرم کردن و کاربا توپ، به مرور کارهای ترکیبی مشغول شدند. در این بخش مجتبی حسینی بارها در خصوص انجام حرکات ترکیبی نکات لازم را به بازیکنان منتقل کرد.

برچسب‌ها: نفت مسجد سلیمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

37 Email>com1399/07/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi