خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سایپا
اتحاد سایپا
33
515

جدایی احتمالی دروازه‌بان نارنجی‌پوشان

جدایی احتمالی دروازه‌بان نارنجی‌پوشان
دروازه‌بان باتجربه سایپا پس از ۶ سال حضور در این باشگاه راهی تیم دیگری خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه سایپا پس از آنکه ابراهیم صادقی را به‌عنوان سرمربی فصل آینده‌اش انتخاب کرد و تصمیم به ادامه همکاری با او گرفت، از دیروز وارد بازار نقل و انتقالات تابستانی شد و در نخستین اقدام پیروز قربانی را به جمع اعضای کادر فنی و فریبرز گرامی و حمید گلزاری را به فهرست نفرات‌اش اضافه کرد.

اما نارنجی پوشان در نقل و انتقالات ممکن است چند بازیکن کلیدی خود را از دست بدهند؛ خالد شفیعی که فصل خوبی در سایپا داشت، اعلام کرده در این تیم نمی‌ماند و راهی باشگاه دیگری می‌شود.

آرمین سهرابیان نیز با توجه به پیشنهاداتش بعید است در سایپا بماند و پیش‌بینی می‌شود به تیم دیگری برود ولی بازیکن شاخص دیگری که احتمالا از جمع نارنجی پوشان جدا خواهد شد، حامد فلاح‌زاده است.
دروازه‌بان که فصل خوبی را پشت سر گذاشت و در ۲۳ مسابقه ۹ کلین‌شیت داشت، پس از ۶ سال حضور مداوم احتمالا از جمع نارنجی پوشان جدا خواهد شد و لیگ بیستم را با تیم دیگری آغاز می‌کند.
فلاح‌زاده که کاپیتان دوم سایپا هم محسوب می‌شود، در نیم‌فصل دوم نمایش خوبی مقابل تیم‌های سپاهان، استقلال، شهرخودرو، پیکان و ... داشت و در روند امتیازگیری تیمش ایفای نقش کرد ولی به نظر می‌رسد کار او در جمع نارنجی پوشان تمام شده و این دروازه‌بان را باید فصل آینده با لباسی غیر از سایپا ببینیم.
حامد فلاح‌زاده در گفت‌وگویی کوتاه در این باره به خبرنگار ما عنوان کرد: قراردادم با باشگاه سایپا به پایان رسیده و به دنبال تجربه شرایط جدید و ان‌شاءالله بهتر هستم؛ دو پیشنهاد جدی دارم، در حال مذاکره هستم و فکر می‌کنم نهایتا تا اوایل هفته آینده تیم جدیدم را معرفی کنم.

برچسب‌ها: حامد فلاح زاده سایپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

208 Im Sorry1399/06/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi