خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

کاوانی به یوونتوس نمی‌رود؛ اتلتیکو مقصد اصلی است

کاوانی به یوونتوس نمی‌رود؛ اتلتیکو مقصد اصلی است
کاوانی به یوونتوس نمی‌رود؛ اتلتیکو مقصد اصلی است
رسانه‌های ایتالیایی و اسپانیایی بار دیگر از احتمال پیوستن ادینسون کاوانی به اتلتیکو مادرید صحبت می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در روزهای اخیر به نظر می‌رسید احتمال پیوستن ادینسون کاوانی ستاره اروگوئه ای پاری سن ژرمن به یوونتوس بالا رفته اما حالا رسانه‌ها در ایتالیا و اسپانیا بار دیگر از احتمال پیوستن او به اتلتیکو مادرید صحبت می‌کنند. احتمالی که پیشتر درباره او مطرح شده بود.

کاوانی در حال حاضر یکی از جواهرات باقی مانده در بازار نقل و انتقالات تابستانی به حساب می‌آید. گفته می‌شود احتمال پیوستن او به یکی از تیم‌های یوونتوس، گرمیو و بنفیکا وجود دارد ولی گزارشهای جدید بار دیگر او را یکی از نامزدهای ملحق شدن به تیم دیگو سیمئونه معرفی می‌کند.

جیان لوکا دی مارتزیو در ایتالیا می‌گوید کاوانی منتظر است تا روخی بلانکو در خط حمله خود جای خالی پیدا کند و مسئولین اتلتیکو مذاکرات با پاریس را آغاز کنند.

در اسپانیا هم ال چیرینگیتو ادعای مشابهی مطرح کرده و می‌گوید کاوانی اولویت اول اتلتیکو است ولی تیم اسپانیایی می‌داند که قبل از اقدام برای خرید ستاره اروگوئه ای برای بدست آوردن منابع لازم برای این انتقال یکی دو بازیکن فعلی خود را به فروش برساند.

برچسب‌ها: یوونتوس کاوانی اتلتیکو مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

141 اطلاعیه1399/06/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi