خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

مائوریتزیو ساری از یوونتوس اخراج شد

مائوریتزیو ساری از یوونتوس اخراج شد
سران یوونتوس ساعاتی پس از شکست تیم شان در لیگ قهرمانان برابر لیون، حکم به اخراج مائوریتزیو ساری دادند.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته توانست در زمین خود 2-1 بر لیون پیروز شود ولی به دلیل شکست 1-0 در زمین تیم فرانسوی خیلی زود و در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان حذف شد. پس از این شکست، آندره آ آنیلی مالک یوونتوس گفت که ساعاتی را تعمق خواهند کرد و سپس در مورد ادامه همکاری با مائوریتزیو ساری تصمیم گیری می کنند.

دقایقی پیش گاتزتا دلو اسپورت اعلام کرد که تصمیم سران یوونتوس مبنی بر برکناری ساری نهایی شده و به زودی طی بیانیه ای رسمی اعلام خواهد شد.

اگرچه مائوریتزیو ساری در اولین فصل حضور خود در یوونتوس موفق شد با این تیم به مقام قهرمانی رقابت‌های سری آ دست پیدا کند و نهمین اسکودتوی متوالی را به ویترین افتخارات این تیم اضافه کند اما حذف تلخ شب گذشته بیانکونری مقابل لیون در لیگ قهرمانان اروپا، کار او را عملا تمام کرد.

ساری پس از حذف یوونتوس گفته بود که با این باشگاه قرارداد دارد و انگیزه بالایی هم برای ادامه کار دارد ولی او که در رساندن بانوی پیر به بزرگترین هدفش ناکام مانده بود، دیگر فرصتی برای ادامه پروژه هایش در تورین نخواهد داشت.

گفته می شود مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی سابق تاتنهام گزینه اصلی جانشینی ساری محسوب می شود.

برچسب‌ها: یوونتوس ساری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

36 Esteghlal Fc‌1399/05/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi