خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,697

5 گزینه موجود برای حل مشکل دفاعی آرسنال

5 گزینه موجود برای حل مشکل دفاعی آرسنال
با اینکه آرسنال شب گذشته مقابل منچسترسیتی به برتری رسید و فینالیست جام حذفی انگلیس شد ولی از قسمت خط دفاعی بسیار ضعف و مشکل دارد.
2 پیروزی آرسنال مقابل منچسترسیتی و لیورپول، 2 غول برتر انگلیس نشان داد که توپچی‌ها آینده امیدوار کننده‌ای دارند.
اما ترکیب فعلی آرسنال هر چند در این دیدارها پیروز میدان شود ولی به شدت ضعف دارد و نمی‌تواند خود را در فصل بعدی در همین کیفیت نگاه دارد.
آرسنال در بسیاری از بازی‌ها به دلیل ضعف خط دفاعی بازی را واگذار کرده یا امتیاز از دست داده است. اشتباهات مکرر دیوید لوئیس، کولاسیناچ و مصطفی باعث شده تا طرفداران فوتبال اعتقادشان را به این بازیکنان از دست بدهند.
این 5 بازیکن به گفته مجله چهار چهار دو (fourfourtwo) می‌توانند فورا مشکل دفاعی آرسنال را تا حدی برطرف سازند.
*کریس اسمالینگ (منچستریونایتد- قرضی برای رم)
مدافع انگلیسی که به صورت قرضی برای رم بازی می‌کند می‌تواند به یکی از گزینه‌های دفاعی آرسنال لقب گیرد. مدافع کنونی منچستریونایتد این فصل در سری‌آ فوق‌العاده عمل کرد و با عملکرد پرافت و خیزش در یونایتد فاصله بسیاری داشت. عملکرد او به قدری تحسین برانگیز بود که سران رم خواهان دائمی کردن قرارداد اسمالینگ هستند.
*دایوت اوپامکانو (لایپزیگ)
مدافع لایپزیگ به یکی از استعدادهای برتر بوندس لیگا در این فصل لقب گرفت. ستاره 21 ساله گزینه خوبی برای آرسنال محسوب می‌شود ولی با توجه به سن و کیفیتی که این فصل ارائه داده است قیمت بالایی خواهد داشت.
آرسنال شاید با فروش برخی بازیکنانش بتواند بودجه 50 میلیون یورویی اوپامکانو را فراهم کند و بتواند ستاره آینده دار لایپزیگ را خریداری کند.
* ماراش کومبالا (هلاس ورونا)
کومبالا به یکی از مدافعان خوب این فصل سری‌آ لقب گرفته و دفاع ورونا را به یک ثبات خوب رسانده است.
ستاره 20 ساله آلبانیایی بازی با پای خوبی دارد و می‌تواند گزینه مناسبی برای آرتتا باشد.
لاتزیو و اینترمیلان نیز برای خرید کومبالا علاقه نشان دادند. ارزش وی 30 میلیون یورو ذکر شده است.
*مالانگ سار (نیس - بازیکن آزاد)
ستاره 21 ساله نیس این فصل قراردادش با باشگاه فرانسوی به پایان رسیده و بازیکن آزاد محسوب می‌شود. بنابراین آرسنال می‌تواند رایگان این بازیکن را خریداری کند.
به نقل از دیلی‌میل نیز مالانگ سار به یکی از گزینه‌های اصلی توپچی‌ها لقب گرفته و باید دید آرتتا برای خرید او اقدام می‌کند یا خیر؟
*تیاگو سیلوا (پاری‌سن‌ژرمن )
اگر آرسنال نیازمند یک مدافع باتجربه باشد که به خط دفاعی خود سر و سامانی بدهد، تیاگو سیلوا گزینه فوق‌العاده‌ای خواهد بود.
ستاره برزیلی که در کنار دیوید لوئیس سال‌ها بازی کرده می‌تواند زوج خط دفاعی توپچی‌ها را تشکیل دهند و کم‌اشتباه ظاهر شوند.
ستاره 35 ساله پایان این فصل قراردادش با پاریس نیز تمام می‌شود و بازیکنی آزاد محسوب خواهد شد. البته گزارش‌ها منتشر شده که این بازیکن می‌تواند تا هر وقت که بخواهد در پاریس بماند و قراردادش را تمدید کند.

برچسب‌ها: آرسنال لیگ برتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

131 Npwr1399/04/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi