خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

غیبت کاسمیرو یعنی آرسنال برابر یونایتد پیروز است!

غیبت کاسمیرو یعنی آرسنال برابر یونایتد پیروز است!
این بازیکن پس از چند هفته نیمکت‌نشینی برای سازگار شدن با جو تیم و درک درست سبک بازی اریک تن‌هاخ وارد ترکیب اصلی یونایتد شد و حالا به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شده است.
او در بازی برابر کریستال پالاس در لحظات پایانی و به دلیل درگیری با ویلفرد زاها پنجمین کارت زردش از ابتدای فصل را دریافت کرد تا بازی حساس برابر آرسنال را از دست بدهد.
نویل در گفتگو با اسکای اسپورت در این باره اظهار داشت:« غیبت کاسمیرو در بازی برابر آرسنال بسیار به ضرر یونایتد است چون او به بازیکنی کلیدی برای تن‌هاخ تبدیل شده است. با این حال من فکر می‌کردم که این بازیکن در بازی برابر پالاس در زمین حضور داشته باشد چون آنها تیم قدرتمندی هستند و دلیلی نداشت که به کاسمیرو استراحت بدهند.»
او با اشاره به اتفاقی که منجر به دریافت کارت زرد از سوی کاسمیرو شد گفت:« این اتفاق واقعا خوبی نبود و منصفانه باید گفت که رنگ این کارت می‌توانست نارنجی باشد، بیشتر به قرمز نزدیک بود تا زرد. اما در حال یونایتد باید با این واقعیت کنار بیاید چون بازی بزرگی در پیش است. آنها قبلا آرسنال را بدون کاسمیرو شکست داده‌اند و فقط باید به خوبی دفاع کنند، خصوصا در نیم ساعت اول بازی. هرچند آرسنال در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی است و از نظر من، آنها با توجه به غیبت کاسمیرو شانس اصلی پیروزی در این بازی هستند.»

برچسب‌ها: منچستریونایتد لیگ برتر آرسنال Munars

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

115 منچستر13801401/10/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi