خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,938

انگلیس قهرمان یورو؟

انگلیس قهرمان یورو؟
سرمربی سابق آرسنال معتقد است که تیم ملی انگلیس از بخت بالایی برای قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ برخوردار است.

به گزارش ایسنا به نقل از ساکرنت، تیم ملی فوتبال انگلیس با هدایت گرت ساوت گیت در جام جهانی روسیه توانست به جمع چهار تیم برتر راه یابد. تیم جوان شده و مستعد انگلیس اکنون یورو ۲۰۲۰ را در پیش دارد.

آرسن ونگر سرمربی فرانسوی سابق آرسنال عقیده دارد که این تیم از مدعیان جدی قهرمانی در یورو است. او در این مورد گفت: انگلیس تیم ملی جوان شده و مستعدی است. بازیکنان جوان خوبی به تیم ملی انگلیس اضافه شدند. گرت ساوت گیت عملکرد خیلی خوبی در این زمینه داشته است و پویایی و نشاط خوبی در تیم ملی انگلیس شاهد هستیم. من معتقدم این تیم شانس زیاری برای موفقیت و قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ دارد.

او در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به این سوال که چه بازیکنی می‌تواند جانشین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو شود گفت: من فکر می‌کنم کیلیان ام‌باپه فرانسوی این توانایی را دارد که به سطح مسی و رونالدو برسد. به نظر من هم دوران مسی و رونالدو رو به اتمام است و باید منتظر بازیکنان جدیدی بود. البته نیمار هم بازیکن بزرگی است و می تواند به این سطح برسد.

برچسب‌ها: یورو2020 فوتبال خارجی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

75 Md Aria1399/02/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi