خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

کنایه مالک پدیده به مدیران پرسپولیس

کنایه مالک پدیده به مدیران پرسپولیس
مالک باشگاه شهرخودروی مشهد می‌گوید باشگاه پرسپولیس تا این لحظه اقدامی برای پرداخت بدهی‌اش انجام نداده است.

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو بعد از نشست با مسئولان فدراسیون فوتبال درباره مسائل مختلفی صحبت کرد که مشروح آن را در ادامه می خوانید:

**امیدوارم جلسات با فدراسیون ادامه‌دار باشد

علت دعوت به این جلسه بدهی‌های داخلی و خارجی باشگاه‌ها بود. همه نقطه نظراتشان را مطرح کردند و امیدوارم این جلسات استمرار داشته باشد.

**اگر آمدن شکوری اشتباه بود،نباید می‌آمد

نمی‌خواهم به مسأله حضور آقای نبی ورود کنم چون این سؤال چالش‌برانگیز است. اگر سازمانی به نیروی جوانی معتقد است و به او پست مدیریتی می‌دهند نباید بعد از یکسال نیم که در این پست است از این پست برداشته شود. برداشتنش از آن پست جایز نیست شاید اشتباهی کرده است که اطلاعی ندارم. اگر آمدنش ناحق بود است همان روز نباید می‌‌آمد. ما به به آن جوان کار یاد داده ایم.

**پرسپولیس اقدامی برای پرداخت بدهی‌اش نکرده است

حمیداوی در مورد چک باشگاه پرسپولیس و اینکه باشگاه شهر خودرو به پولش رسیده است و اینکه نبی در زمانی که در هیات مدیره پرسپولیس بود وعده پرداخت بدهی سرخپوشان به این باشگاه را داده بود، خاطرنشان کرد: اگر امروز من از آقای نبی در این ارتباط سؤال می‌کردم می‌توانست جوابی به من ندهد، چون دیگر در آن مسند نیست. طلب ما از پرسپولیس دیگر بیات شده است. ما از 23 بهمن طلبکار بودیم و تا الان پرسپولیس برای پرداخت بدهی‌اش به ما هیچ اقدامی نکرده است. از مدیران پرسپولیس گله‌مند هستم، چه قبلی‌ها و چه مدیران فعلی این باشگاه. هیچ تماسی با من گرفته نشده است. همیشه گفتند شنبه! دو حالت دارد یا تقویم ما شنبه زیاد دارد یا تقویم باشگاه پرسپولیس شنبه ندارد!

**گل‌محمدی برمی‌گردد؟

قرارداد یحیی گل‌محمدی جاری شده است و برگرداندن گل‌محمدی صحت ندارد. ما تا‌ آخرین ریال بدهی‌مان را از باشگاه پرسپولیس می‌گیریم.

**صحبت‌های خلعتبری درباره کسر قرارداد

خلعتبری فوتبالیستی است که خود را در همه تیم‌ها ثابت کرده است. او با من تماس گرفت و برای کسر قرارداد صحبت کردیم رحمتی و چند بزرگتر تیم هم تماس گرفتند باید تعاملی شود تا آنها هم بتوانند پول‌هایشان را دریافت کنند. چون آنها هم زندگی دارند.

**لیگ ادامه یابد، در بحث مصدومیت و پرداخت دچار مشکل می‌شویم

در این فصل قهرمانی مهم نیست امسال تیمی که سقوط می‌کند و دو تیمی که به لیگ برتر صعود می‌کنند مهم است. امسال اتفاق خوبی که می‌تواند رخ دهد این است که لیگ بیستم را با همان نتایج شروع کنیم شک نکنید اگر لیگ امسال را دوباره شروع کنیم در بحث مصدومیت‌ها و پرداخت‌ها دچار مشکل می‌شویم.

برچسب‌ها: شهر خودرو پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

50 LΘνεરΘɴ1399/02/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi