خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,187

چک پرسپولیس برای رضایتنامه گل محمدی پاس نشده است!

چک پرسپولیس برای رضایتنامه گل محمدی پاس نشده است!
یکی از اتفاقات جالب دیدار دوستانه پرسپولیس و پدیده در ورزشگاه شهید کاظمی، برخورد فرهاد حمیداوی با یحیی گل محمدی و مربیان تیم تهرانی بود.

مالک تیم مشهدی برخورد صمیمانه ای با سرمربی و سایر اعضای کادر فنی پرسپولیس داشت و هیچ صحبتی درخصوص طلب قدیمی خود انجام نداد اما شنیدیم هنوز چک رضایتنامه یحیی گل محمدی به او پاس نشده است!
گابریل کالدرون در نقل و انتقالات زمستانی لیگ نوزدهم از پرسپولیس رفت تا محمدحسن انصاری فرد برای جذب یحیی گل محمدی اقدام کند.

مذاکرات باشگاه پرسپولیس با مالک شهرخودرو در آن مقطع چند روزی ادامه داشت اما در نهایت به نتیجه ای نرسید. فرهاد حمیداوی مالک پدیده که خود به عنوان فردی بیزینسمن دستی در بازار دارد در مذاکرات با پرسپولیسی‌ها برای آزاد کردن یحیی مبلغ چند میلیاردی طلب کرده بود.

ظاهرا مبلغ درخواستی حمیداوی ۶ میلیارد تومان برای گل محمدی بود که با موافقت طرف تهرانی رکوردی از خود در فوتبال ایران ثبت شد.

بالاخره پرسپولیسی ها با صدور چند فقره چک مدت دار رضایت باشگاه شهرخودرو را برای استخدام یحیی گل محمدی جلب کردند.

اولین چک باید اوایل اسفندماه سال ۱۳۹۸ پاس می شد اما باشگاه پرسپولیس برخلاف تعهد و چکی که به باشگاه شهرخودرو داده بود نتوانست به آن عمل کند!

این مسئله باعث تماس هایی بین انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس و فرهاد حمیدوای مالک باشگاه شهرخودرو شد و مدیرعامل سرخپوشان خواستار وقت شده تا بتوانند این چک را پاس کنند اما...

انصاری فرد از باشگاه پرسپولیس رفت و در ادامه رسول پناه، سمیعی و صدری هم این چک ها را پاس نکردند!

با این وجود فرهاد حمیداوی که رابطه خوبی با یحیی گل محمدی دارد در حاشیه دیدار دوستانه تیمش برابر پرسپولیس صحبتی در این رابطه نداشت و این دو فقط به ذکر خاطرات خوب گذشته و خوش و بش پرداختند.

برچسب‌ها: پرسپولیس پرسپولیس تهران یحیی گل محمدی شهر خودرو فرهاد حمیداوی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

89 ☫ ایران ☫1400/08/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi