خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آژاکس
اتحاد آژاکس
29
1,045

دی لیخت باید زبان ایتالیایی را به خوبی یاد بگیرد

دی لیخت باید زبان ایتالیایی را به خوبی یاد بگیرد
به گزارش "ورزش سه"، عملکرد فوق العاده ماتیاس دی لیخت در ترکیب آژاکس و انتقال او به یوونتوس با مبلغ ۸۵ میلیون یورو باعث شد که انتظارات از این مدافع هلندی در بیانکونری به اوج خود برسد. با این حال دی لیخت در این فصل عملکرد مورد انتظار را ارائه نداده و حتی گفته می شود احتمال جدایی‌ او از یووه نیز وجود دارد.
ستاره سابق تیم‌های میلان و لاتزیو اما معتقد است که دی لیخت تا به اینجا عملکرد خوبی در ترکیب یووه داشته است. یاپ استام گفت: " نظر من درباره ماه های اول حضور او در سری آ کاملاً مثبت است. او کمی مورد انتقاد قرار گرفت اما باید طریقه سازگار شدن با یک لیگ متفاوت را هم درک کرد. ماتیاس هنوز جوان است و به یک باشگاه با فشارهای بیشتر آمده است. استاندارد فوتبال در ایتالیا به مراتب بالاتر از هلند است.
یوونتوس مبلغ زیادی برای امضای قرارداد با او سرمایه گذاری کرده است ، برخی می گویند خیلی زیاد است اما از نظر من او تاکنون عملکرد خوبی داشته است. این تجربه باعث شده تا او بیشتر به خودش اعتقاد داشته باشد. او فقط باید ایتالیایی را یاد بگیرد تا بتواند با هم تیمی های خود ارتباط بهتری برقرار کند."
استام در ادامه گفت: " از طرف دیگر جورجو کیه لینی و لئوناردو بونوچی بهترین مدافعان ایتالیا به حساب می‌آیند. آن ها می توانند هنر خوب دفاع کردن را به دی لیخت آموزش بدهند. نکته اساسی از نظر من این است که ماتیاس باید برای سال های طولانی در یووه بماند. این تنها راه پیشرفت وی خواهد بود. تقابل با بهترین ها و حضور در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا می تواند به این امر بینجامد."

برچسب‌ها: دی لیخت اژاکس یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

128 Sardar_marg (ح)1399/01/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi