خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,697

آرسنال قیمت اوبامیانگ را مشخص کرد؛ 55 میلیون یورو

آرسنال قیمت اوبامیانگ را مشخص کرد؛ 55 میلیون یورو
به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل اعلام کرد باشگاه آرسنال اعلام کرده قیمت مورد نظرش برای فروش پیر امریک اوبامیانگ، کاپیتان گابنی این تیم 55 میلیون یورو خواهد بود.



آرسنال در طول این فصل چندین بار برای تمدید قرارداد اوبامیانگ تلاش کرد ولی هر بار ناموفق بود چرا که اوبامیانگ به صراحت اعلام کرده که دیگر قصد ادامه فعالیت در این باشگاه را ندارد. حالا به نظر می‌رسد که آرسنالی‌ها سرانجام پذیرفته‌اند که چاره‌ای جز خداحافظی با اومیانگ در فصل تابستان نخواهند داشت.

اما در حالیکه بارسلونا از همین حالا عزم خود را برای جذب اوبامیانگ جزم کرده، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل می‌گوید آرسنالی‌ها برای زمانی که بارسلونا قدم پیش گذاشته و رسما خواهان به خدمت گرفتن اوبامیانگ شوند، درباره قیمت او تصمیم‌گیری کرده و بهای درخواستی خود را 55 میلیون یورو تعیین کرده‌اند.



آرسنالی‌ها می‌دانند که در صورتیکه با فروش اوبامیانگ موافقت نکنند دوازده ماه بعد به دلیل پایان مهلت قراردادش، او را بدون دریافت حتی یک ریال از دست خواهند داد و همین آنها را به این نتیجه رسانده که همین حالا با دریافت پول نقد، ستاره گابنی‌شان را به فروش برسانند.

در اینکه اوبامیانگ در حال حاضر باارزش‌ترین بازیکن آرسنال است شکی وجود ندارد و میکل آرتتا سرمربی این تیم تمام تلاشش را به کار بسته تا او را در تیمش حفظ کند.



پیش از این روزنامه کاتالان اسپورت اعلام کرد که بارسلونا در ماه ژانویه تماس‌های اولیه خود را با ایجنت اوبامیانگ برقرار کرده و به دلیل مصدومیت لوئیس سوارز قصد داشت او را از همان زمان به خدمت بگیرد که مخالفت آرسنال نگذاشت این انتقال به سرانجام برسد.

برچسب‌ها: پییر امریک اوبامیانگ آرسنال بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

201 Esteghlal City1399/01/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi