خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

آغاز شمارش معکوس برای جذب ستاره PSG توسط رئال

آغاز شمارش معکوس برای جذب ستاره PSG توسط رئال
به نظر می رسد که رئال مادرید در آینده ای نه چندان دور مذاکرات خود را برای جذب کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن آغاز خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه هنوز قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تمدید نکرده و بحران ویروس کرونا نیز تمام فعالیت های مربوط به فوتبال را متوقف کرده است و این شامل مسائل مربوط به نقل و انتقالات نیز می شود.

قرارداد ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن در سال ۲۰۲۲ به اتمام می رسد و رئال مادرید همچنان وضعیت کیلیان امباپه را دنبال می‌کند. اگر این ستاره فرانسوی و ۲۱ ساله تا سال آینده قرارداد خود را با پاری‌سن‌ژرمن تمدید نکند، این بدان معنا خواهد بود که او قصد ندارد در PSG بماند.

در چنین شرایطی امباپه سال ۲۰۲۲ بازیکن آزاد خواهد بود و سایر باشگاه ها می توانند برای جذب او اقدام کنند. این دقیقا همان چیزی است که رئال مادرید آن را می خواهد. لوس بلانکوس به شدت در پی تقویت خط حمله خود است و انتقال امباپه در سال ۲۰۲۱ می تواند کمک زیادی به این موضوع بکند.

با این وجود به نظر می رسد که رئال مادرید برای جذب کیلیان امباپه باید یک سال دیگر صبر کند. در صورتی که این ستاره فرانسوی با وجود پیشنهاد نجومی از PSG باز هم قرارداد خود را با این تیم تمدید نکند، این بدان معنا خواهد بود که رئال مادرید کار خیلی دشواری برای جذب وی نخواهد داشت.

برچسب‌ها: امباپه رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

39 Otaku.anime1399/01/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi