خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,917

منچسترسیتی مندی را به قرنطینه فرستاد

منچسترسیتی مندی را به قرنطینه فرستاد
به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچسترسیتی اعلام کرد که به منظور رعایت مسائل امنیتی و بهداشتی از ورود بنامین مندی به تمرینات تیم جلوگیری کرده و او خودش را قرنطینه کرده است.
ظاهراً یکی از اعضای خانواده مندی دارای علائم بیماری کرونا بوده و بستری شده و به همین دلیل باشگاه هم از بیم اینکه بازیکنش نیز دچار این بیماری شده باشد او را از تمرینات معاف کرده و این بازیکن فرانسوی هم‌اکنون در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.
طبق گزارش نشریه سان انگلیس، یکی از اعضای خانواده مندی به مشکلات تنفسی (یکی از علائم کرونا) دچار و همین موضوع باعث انتقال اورژانسی او به بیمارستان شده است. این موضوع تیم آبی‌پوش شهر منچستر را نگران کرده که مبادا بازیکن این تیم هم به کرونا مبتلا باشد.
باشگاه منچسترسیتی در این خصوص بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن آمده است: باشگاه منچسترسیتی مطلع شده که یکی از اعضای خانواده بنیامین مندی به دنبال ابتلا به مشکلات تنفسی در بیمارستان بستری شده است. در بیمارستان از او تست کرونا گرفته شده است و تا زمانی که نتایج این تست مشخص نشود، مندی در قرنطینه خواهد ماند.

برچسب‌ها: منچسترسیتی بنیامین مندی بیماری کرونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

105 اژدها های ابی1398/12/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi