خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

مخالفت سپاهان با حضور قلعه‌نویی در تیم ملی

مخالفت سپاهان با حضور قلعه‌نویی در تیم ملی
بعد از آنکه سخنگوی فدراسیون فوتبال شب گذشته اعلام کرد سرمربی تیم ملی انتخاب شده، همه گمانه زنی ها به این سمت رفت که گزینه فدراسیون برای این مورد امیر قلعه نویی سرمربی حال حاضر سپاهان است. قلعه نویی که در عضویت باشگاه سپاهان است، اگر بخواهد هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد، باید رضایت باشگاه اصفهانی را جلب کند. اتفاقی که مدیران سپاهان راضی به آن نیستند.
مسعود تابش درباره بحث حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی عنوان کرد: ما مذاکره مستقیم و رسمی با فدراسیون فوتبال نداشتیم. چیزی که مشخص است آقای قلعه نویی با باشگاه سپاهان قرارداد دارند و اگر فدراسیون به این جمع بندی رسیده که ایشان را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کند، باید با ما مذاکره کنند.
وی ادامه داد: تیم فوتبال سپاهان در چند سال گذشته شرایط خوبی نداشت اما با حضور آقای قلعه نویی دوباره سر و سامان گرفته و خداراشکر موفق بوده ایم. اگرچه پارسال نایب قهرمان شدیم اما موفقیت های خوبی کسب شد و همین حالا نیز یکی از گزینه های اصلی قهرمانی هستیم.
مدیرعامل سپاهان همچنین گفت: ما صد درصد مخالف حضور آقای قلعه نویی در تیم ملی هستیم چراکه احساس می کنیم باید منافع باشگاه مان هم حفظ شود.

برچسب‌ها: سپاهان امیر قلعه نویی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

36 1

72 روبیک دان1398/11/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi