خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,464

تیم ملی ایتالیا سبزپوش شد

تیم ملی ایتالیا سبزپوش شد
تیم ملی ایتالیا بیست مهرماه در هفته هفتم دور مقدماتی یورو 2020 و در ورزشگاه المپیکوی رم میزبان یونان خواهد بود. ایتالیا در صورت برتری در این بازی صعود خود به دور نهایی را قطعی خواهد کرد. جالب اینکه آنها برای دومین‌بار در تاریخ خود قرار است از پیراهن سبزرنگ استفاده کنند. ایتالیایی‌ها که همواره پیراهن لاجوردی به تن می‌کنند، برای تغییر رنگ لاجوردی به سبز، دلیل خاصی نیز دارند.

این کیت به بهانه افزایش تعداد استعدادهای فوتبال ایتالیا و دعوت شدن آنها به اردوی آتزوری طراحی شده و در بازی برابر یونان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

تیم ملی ایتالیا تا کنون تنها یک‌بار با لباس سبز رنگ به میدان رفته و آن نیز به سال 1954 در بازی مقابل آرژانتین برمی‌گردد که این بازی با نتیجه 2-0 به سود ایتالیا به پایان رسید.

از پیراهن جدید در مکان‌های مهم ایتالیا رونمایی شد که گالری بورگزه یکی از آنها بود. نام کیت جدید، "رنسانس" است. این نام به موج فرهنگی که در قرن‌های 15 و 16 شکل گرفت اشاره دارد. هنرمندانی همچون داوینچی، میکل آنژ و رافائل سانزیو در آن دوران زندگی می‌کردند.

این کلمه به وضعیت تیم ملی فوتبال ایتالیا نیز اشاره دارد. این تیم با بازیکنان بزرگ خود خداحافظی کرد و اکنون با نیروی تازه و استعدادهای جدید با حریفان روبرو می‌شود.

لازم به ذکر است که در گذشته تیم‌های پایه ایتالیا از رنگ سبز استفاده می‌کردند و تیم بزرگسالان، پیراهن لاجروردی به تن می‌کرد. شرکت پوما طراحی کیت جدید آتزوری را بر عهده داشت.

برچسب‌ها: ایتالیا یونان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

146 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1398/07/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi