خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

ورود ژنرال مثل یک مدعی

ورود ژنرال مثل یک مدعی
شاهین شهرداری بوشهر که یکی از تازه واردهای لیگ نوزدهم است، در نخستین مسابقه فصل کار دشواری برابر سپاهان مدعی داشت ولی امیدوار بود بتواند از امتیاز میزبانی بهره ببرد و حداقل یک امتیاز بگیرد، اما تلاش شاگردان عبدالله ویسی نتیجه‌ای به همراه نداشت و طلایی پوشان با نمایشی مقتدرانه و سراسر هجومی توانستند مدیریت بازی را به ویژه در نیمه دوم به طور کامل در اختیار بگیرند و با گل‌های ولادیمیر کومان، محمد محبی و رضا میرزایی به برتری ۳ بر صفر برابر شاهین دست پیدا کنند.

بهترین بازیکن
امید نورافکن از دقیقه ۴۶ به‌عنوان اولین تعویضی سپاهان جانشین محسن مسلمان شد که بعد از ورودش به زمین سرنوشت بازی را برای طلایی پوشان تغییر داد و توانست روی دو گل تیمش تاثیر مستقیم بگذارد و علاوه بر آن با حرکت‌های متوالی از جناح چپ زمین و ارسال‌های خطرناک مثمر ثمر ظاهر شود تا ستاره ژنرال در نخستین مسابقه لیگ لقب بگیرد.

برچسب‌ها: سپاهان لیگ برتر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

35 Cool1398/06/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi