خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار برزیل
اتحاد برزیل
5
22,415

آلوس و دنیایی از افتخار

آلوس و دنیایی از افتخار
یکی از بهترین بازیکنان کناری حال حاضر دنیا با بالای سر بردن جام کوپا آمه‌ریکا، رکوردی منحصر به فرد به نام خودش ثبت کرد.
به گزارش سایت نود، پایان انتظار 12 ساله برزیل برای قهرمانی در قدیمی‌ترین جام دنیا به معنای رسیدن دنی آلوس کهنه‌کار به چهلمین جام دوران حرفه‌ای‌اش بود؛ آنچه او را به بازیکنی دست نیافتنی در زمینه کسب جام در تمام تاریخ فوتبال تبدیل کرد.

روزی که سید لاو در سال 2008 از دنی آلوس به عنوان دومین بازیکن برتر دنیا پس از مسی نام برد، خیلی‌ها این اظهارات را استعاره‌ای برای گیرا شدن اظهارات این نویسنده قلمداد کردند اما واقعا آن دوران آلوس یکی از بهترین‌های دنیا بود؛ بهترینی که البته به خاطر درخشش مقطعی و کم‌نظیر مایکون، نیمکت‌نشین بازیکن اینتر در تیم ملی برزیل شد. زمان گذشت و مایکون افت کرد اما آلوس از این باشگاه به آن باشگاه خوب ظاهر شد و در تیم ملی هم جای ثابتی یافت. علاقه هواداران تیم‌هایش به او صرفا به خاطر بازی‌اش نبود. آلوس از زمان بیدار شدن از خواب با آن لایو گرفتن‌هایش در حال رقص پشت فرمان اتومبیل، لبخند به لب هواداران و مخاطبانش می‌آورد و شب‌ها هم با نمایشی درخشان، قبلشان را در نقاط مختلف دنیا می‌ربود. گذر زمان، نه از شوخی‌های او کم کرده و نه از قدرت و نه از جام‌هایش!

مردی برای جام‌ها

آلوس ماند و ماند و از دوران طلایی بارسای پپ تا روزهای پرافتخار یوونتوس و این دوران خوب پاری‌سن‌ژرمن، مدام جام برد. حالا با قهرمانی در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا تعداد جام آلوس به عنوان پرافتخارترین فوتبالیست تمام ادوار به عدد باوردنکردنی 40 رسیده است. داستان جام بردن آلوس از اولین تیم خارجی دوران حرفه‌ای‌اش یعنی سویا شروع شد؛ جایی که 2 بار متوالی جام یوفای سابق (لیگ اروپای فعلی) را فتح کرد و سپس در هیبت بازیکن کلیدی بارسلونای رویایی گواردیولا در عرض 8 سال 23 جام به دست آورد؛ از جمله 2 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و 6 جام لالیگا. انتقال به یوونتوس با یک دوگانه (قهرمانی توامان در لیگ و جام حذفی ایتالیا) در تنها فصل حضورش همراه شد و در ادامه راه، پاری‌سن‌ژرمن آرام‌ترین و بهترین مکان ممکن برای ادامه جاه‌طلبی‌های آلوس تلقی می‌شد. او در پاریس هم 6 جام از جمله قهرمانی دوگانه در 2 فصل متوالی به دست آورد. او حالا به عنوان ستاره اصلی کوپا آمه‌ریکای 2019 و کاییتان قهرمان این جام بازیکن آزاد است و در این سن و سال تیم‌های بزرگی مانند منچستریونایتد را خواهان خودش می‌بیند. نکته جالب این است که آلوس در کوپا آمه‌ریکای 2019 اصلا در حد یک بازیکن 36 ساله نبود و مثل دوران جوانی مدام در حمله فعالیت می‌کرد و البته مثل یک برزیلی اصیل در فرصت مناسب بازیکنان رقیب را جا می‌گذاشت! جاه‌طلبی‌های مرد شوخ‌طبع برزیلی با وجود سرریز شدن افتخاراتش کماکان ادامه دارد و خوش به حال باشگاه فصل آینده او که قرار است به خاطر وجود آلوس چند جام به دست بیاورد.

برچسب‌ها: آلوز برزیل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

132 Dele Alli1398/04/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi