خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,717

دیدار دوستانه اسپانیا و برزیل علیه نژادپرستی

دیدار دوستانه اسپانیا و برزیل علیه نژادپرستی
رؤسای فدراسیون‌های فوتبال اسپانیا و برزیل مشترکا اعلام کردند تیم‌های ملی فوتبال این دو کشور در یک بازی دوستانه با هدف کمک به مبارزه با نژادپرستی به میدان می‌روند. این مسابقه با شعار "همه با یک پوست" برگزار می‌شود.

بر اساس اطلاعیه مشترک دو فدراسیون فوتبال این بازی دوستانه در ماه مارس 2024 در خاک اسپانیا برگزار خواهد شد. دیدار بین دو قدرت بزرگ دنیای فوتبال توجه زیادی جلب خواهد کرد و فدراسیون فوتبال اسپانیا و برزیل امیدوارند از این طریق بتوانند پیام خود برای مبارزه با نژادپرستی در فوتبال و جدیت‌شان در این مورد را منتقل کنند.

1878906
لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون اسپانیا، بعد از جنجال‌های اخیر در این کشور متعاقب توهین‌های نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور، اعلام کرد کارزاری با عنوان "نژادپرست‌ها جایی در فوتبال ندارند" توسط فدراسیون این کشور راه‌اندازی شده است. هدف این کارزار ریشه‌‌کن کردن رفتارهای نژادپرستانه در استادیوم‌ها و به حاشیه راندن هوادارانی که دست به چنین رفتارهایی می‌زنند اعلام شد.

بر اساس اطلاعیه مشترک فدراسیون‌های فوتبال دو کشور دیدار دوستانه بین تیم‌های ملی اسپانیا و برزیل با شعار "همه با یک پوست" برگزار می‌شود تا نشانه‌ای از پیوندهای فوتبالی دو کشور و تعهدشان به مبارزه با نژادپرستی باشد.

برچسب‌ها: اسپانیا برزیل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

51 Mirmahdi191402/03/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi