خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,466

ایتالیا 2-1 بوسنی؛ پیروزی شیرین و دشوار پسران طلایی

ایتالیا 2-1 بوسنی؛ پیروزی شیرین و دشوار پسران طلایی
لاجوردی پوشان ایتالیا برای تثبت جایگاه خود در صدر جدول گروه J رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های اروپا در تورین پذیرای تیم سخت‌کوش بوسنی و هرزگوین بودند. این دیدار آن‌طور که هواداران ایتالیا انتظار داشتند پیش‌ نرفت.

در ابتدا این بوسنی بود که با تکیه بر خلاقیت میرالم پیانیچ و قدرت تمام‌کنندگی ادین زکو در دقیقۀ 32 به گل رسید. بعد از این گل ایتالیا تلاش فراوانی به خرج داد تا به دروازۀ بوسنی برسد اما قدرت دفاعی بوسنی این اجازه را به مهاجمان جوان آتزوری نداد تا سرانجام نبوغ لورنزو اینسنیه به کمک ایتالیا بیاید.

در دقیقۀ 49 اینسینیه با شوتی سرکش و بسیار تماشایی گل اول تیمش را به مر رساند و در ادامه در دقایق پایانی وراتی در فاصلۀ 4دقیقه تا پایان دیدار گل دوم و پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند تا با این برد دیرهنگام ایتالیا 3امتیاز شیرین را از این دیدار دشوار دشت کند.

برچسب‌ها: ایتالیا بوسنی و هرزگوین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

28 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1398/03/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi