خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

مدافع پیشین یوونتوس: سردار آزمون یک مهاجم بسیارناخوشایند است

مدافع پیشین یوونتوس: سردار آزمون یک مهاجم بسیارناخوشایند است
دومنیکو کریسیتو که هم‌اکنون برای تیم جنوا در سری A ایتالیا بازی می‌کند به روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه گفت: رکود در تیم زنیت سن‌پترزبورگ پس از وقفه زمستانی لیگ برتر روسیه با خرید 3 بازیکن قدرتمند (یاروسلاو راکیتسکی، ویلمار باریوس و سردار آزمون) از بین رفت.

این مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا و یوونتوس ادامه داد: از سبک بازی‌ای که باریوس کلمبیایی در ترکیب تیم زنیت سن‌پترزبورگ انجام می‌دهد خیلی خوشم می‌آید. راکیتسکی بسیار قدرتمند و باتجربه است. درباره سردار آزمون هم باید بگویم خودم برابر این مهاجم ایرانی بازی کرده‌ام. سردار آزمون یک مهاجم بسیار ناخوشایند برای مدافعان است. او اکنون امتیازهای زیادی را برای تیم زنیت به ارمغان آورد. سردار آزمون یک مهاجم همه‌جانبه و عالی است که به طور مداوم روی دروازه حریفان است.

دومنیکو کریسیتو که در سال‌های 2011 تا 2018 میلادی بازیکن و کاپیتان تیم زنیت سن‌پترزبورگ بود در خاتمه اظهار داشت: زنیت شایستگی قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر روسیه را داشت.

برچسب‌ها: سردار آزمون یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

74 لیمی گو1398/02/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi